BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Geen rail druk 530d

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jordy530d
Neutraal
Posts: 2
Joined: 01 Aug 2021 16:51
Type Auto: Bmw530d

Geen rail druk 530d

Post by Jordy530d »

Hallo

Ik heb een probleem met mijn 530d van 2004
Zal het verhaal vanaf het begin vertellen
Hij begon al een aantal weken slecht aan te sprengen, Na een korte rit naar een kennis van mij en daar weer te willen vertrekken draaide de start motor niet meer rond het enige wat er te horen was was een klikje onder het stuur in het dashbord, accu spanning goed al met al vreemd zo uit het niets... auto naar garage laten slepen, deze is er vervolgens mee aan de slag gegaan gek genoeg draaide daar de motor wel weer normaal rond alleen sprong deze helemaal niet meer aan conclusie veel te lage rail druk bijna niets! 47bar piek. voor de hoge drukpomp wel diesel na de pomp dus geen rail druk conclusie hoogedrukpomp kapot dus nieuwe gemonteerd tot onze grote schrik sprengt de motor nog steeds niet aan en nog steeds geen rail druk uitlezen geeft geen dingen aan waardoor die niet zou mogen aansprengen heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Mvg jordy
Post Reply

Return to “Algemeen”