BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW tutorial?? tips?

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
MarilynBMW
Neutraal
Posts: 28
Joined: 19 Oct 2008 05:02
Type Auto: 530D e39

BMW tutorial?? tips?

Post by MarilynBMW »

Hallo.

morgen begin ik aan een BMW tutorial om te laten zien wat voor potentie de BMW bied.

Het zijn gewoon de simpele dingen waarmee ik begin.

de eerste clip zal bevatten: het verschil qua koppel met de automatische bak van mijn 530D wat betreft de normale stand, de sportstand, en de manuele stand.

ik zal er laten zien hoe het in werking gaat en wat de verschillen zijn que toeren, verbruik, en snelheid.

met deze filmpjes wil ik niet de blits uithangen of zogenaamd laten weten dat ik heel slim ben. zelf wil ik ook nog heel graag leren maar hoop door met deze filmpjes toch wat gegaardigden te vinden die er intresse in hebben en ik hoop dat ik er vragen mee kan oplossen en mensen die in de toekomst zo een wagen / systeem kopen vast een voorproef krijgen.

er komt commentaar in het filmpje in het engels met beelden en eventueel foto's er worden clips vanuit meerdere hoeken gemaakt.

ook begin ik samen met een kameraad zaterdag een het verwissellen van de M sport spiegels naar de originele uiteraard komt daar ook een tutorial over.

Als een van jullie geintresseerd is plaats alstublieft een reactie dan zal ik als de clip is geupload is op het web linken.

alvast bedankt!

MvG Roy
reach out and touch faith
User avatar

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1460
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 46

Re: BMW tutorial?? tips?

Post by Mickroz »

cool, als je ze hebt kan je ze posten in de kennisbank, en als je youtube of google video gebruikt, kan je ze met de tags posten,en hoef je ze niet te linken.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Topic Author
MarilynBMW
Neutraal
Posts: 28
Joined: 19 Oct 2008 05:02
Type Auto: 530D e39

Re: BMW tutorial?? tips?

Post by MarilynBMW »

ok! tof dan doe ik dat :)
reach out and touch faith

g318is
Neutraal
Posts: 24
Joined: 27 Aug 2008 20:57
Location: Almere

Re: BMW tutorial?? tips?

Post by g318is »

En hoe staat het met de tutorial? Ben toch wel nieuwsgierig aan t worden nu..
Wie laag wilt zijn, moet omrijden

lexxie
1e Versnelling
Posts: 161
Joined: 19 May 2006 12:46

Re: BMW tutorial?? tips?

Post by lexxie »

Ja, mogen we een sneak preview?
[ external image ]
[ external image ] leadfoot syndrome :twisted:
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé
Post Reply

Return to “Algemeen”