BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Gezocht: redelijk nieuwe sportieve zwarte BMW voor tv opnames

De laatste mededelingen over BMWForum.nl vind je hier.

Moderator: Moderator Team

Post Reply
User avatar

Topic Author
Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1460
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 46

Gezocht: redelijk nieuwe sportieve zwarte BMW voor tv opnames

Post by Mickroz »

We kregen via het contact formulier het volgende bericht, wij van bmwforum.nl hebben hier verders niets mee te maken, of kunnen de echtheid garanderen, gewaarschuwd mens telt voor 2.
Beste lezer,

Ik heb een probleem en probeer dit met alle mogelijke manieren op te lossen, vandaar mijn mail.

Voor de serie ‘Meisje van plezier’ seizoen 2 die Talpa Fictie maakt voor RTL4 en Videoland ben ik op zoek naar een redelijk nieuwe sportieve zwarte BMW.
De auto is in de serie van een soort prive detective van Nadine (Angela Schijf).

Normaal gezien leen of huur ik deze auto’s voor in beeld van dealers. Helaas is de nieuwe BMW 3serie door een klant zo kapot gereden dat de dealer een auto tekort heeft en de deal die al een tijdje stond helaas niet door kan gaan. We hebben de auto nog niet in beeld gezien, dus alles is nog mogelijk. De eerste draaidag is plots wel zeer kortdag.

De dagen en tijden dat we de auto nodig hebben: (alle dagen in Amsterdam)
- Zondag 28 april tussen 14:00 – 19:00
- Maandag 29 april tussen 16:30 – 18:00
- Dinsdag 30 april tussen 21:00 – 23:00
- Maandag 20 mei tussen 00:00 – 02:00
- Dinsdag 21 mei tussen 23:00 – 01:30
- Zondag 26 mei tussen 00:00 – 02:00

Kennen jullie iemand in de omgeving (een bedrijf mag ook) die het ziet zitten om zijn of haar auto ter beschikking te stellen voor deze opnames?
Alles is verder mogelijk. De auto mag gereden worden door de eigenaar. (auto is alleen stilstaand in beeld) of we komen hem ophalen en terugbrengen op elke gewenst tijdstip en plek.

Ik hoor graag of jullie iemand kennen of tips hebben om verder te kijken.

Met vriendelijke groet,
Elaine Geerts
egeerts@talpa.tv
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Post Reply

Return to “Mededelingen”