BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Feedback & Informatie FAQ

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Post Reply
User avatar

Topic Author
Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1460
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 46

Feedback & Informatie FAQ

Post by Mickroz »

Welkom in Feedback & Informatie, de plaats voor featurerequests en bugs met betrekking tot zowel de forumsoftware als frontpage. Zowel bugs als featurerequests dienen uiteindelijk op de bugtracker terecht te komen, waarbij de crew je eventueel kan helpen. Het heeft de voorkeur om uitgebreidere of ingewikkeldere featurerequests eerst hier te bespreken zodat beter de voor en tegens af kunnen worden gewogen, maar verder ben je welkom om je bugs en features direct op de bugtracker te zetten .

Voor de bugtracker heb je overigens een aparte username/wachtwoord nodig, welke je hier kan aanmaken.

Als je iets nieuws hebt en je wilt hier een topic openen, dan graag de volgende tags gebruiken:
  • [fp/feat] Featurerequest aangaande de frontpage
  • [fp/bug] Een bug op de frontpage
  • [forum/feat] Featurerequest aangaande het forum
  • [forum/bug] Een bug op het forum
Vermeld vervolgens bij bugs zo veel mogelijk de volgende gegevens: platform + browser + versie, en welke (firefox) extensies en andere 3rd party add-ons zoals adblockers en security-software je hebt en of je via een proxy surft. Screenshots spreken verder boekdelen

Als laatste: Alvast bedankt voor je opmerking of suggestie !
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

nicolay
3e Versnelling
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2009 00:13
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Location: Den Dolder
Age: 42

Re: Feedback & Informatie FAQ

Post by nicolay »

De zoekfunctie op het forum vertelt me telkens dat er te veel hits zijn en of ik specifieker wil zijn. Dit blijft hij eigenlijk doen totdat ik zodanig rare dingen in ga vullen dat hij uberhaupt geen hits meer geeft. Het zou m.i. best handig zijn als je een woord als airbag, stuur of schokdemper gewoon kon gebruiken met zoeken, non?
Is hier iets aan te doen? Thanks.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
User avatar

Topic Author
Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1460
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 46

Re: Feedback & Informatie FAQ

Post by Mickroz »

ik zal er is naar kijken.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Post Reply

Return to “Feedback & Informatie”