BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

regensensor en lichtpakket en cruisecontrol

Zoek je een onderdeel? vind het hier!

Moderator: Moderator Team

Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Post Reply

Topic Author
Adam
Neutraal
Posts: 3
Joined: 06 Nov 2014 20:14
Type Auto: 320 e90

regensensor en lichtpakket en cruisecontrol

Post by Adam »

Beste leden,

ben sinds kort de trotse eigenaar van een bmw 320 diesel automaat (E90) bouwjaar 2005.

Echter heb ik op deze auto helaas geen lichtpakket en regensensor en ook geen cruisecontrol.

iemand enig idee of dat er achteraf op kan?

En ken iemand die dat soort dingen inbouwt ?

Bij voorbaat dank

Breda91
Neutraal
Posts: 9
Joined: 09 Dec 2014 18:59
Type Auto: 118D

Re: regensensor en lichtpakket en cruisecontrol

Post by Breda91 »

Hallo

Bel even je Bmw dealer op en geef je chassisenr door.
Hun kunnen je dan vertellen of dit systeem er al is ingebouwd.
Als dat zo is dan hoef je alleen een cruisecontrol kolom te halen stuur demonteren cruisecontrol hendel monteren stekker aanklikken alles vast zetten en met de laptop cruisecontrol aanvinken en het zou moeten werken.

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: regensensor en lichtpakket en cruisecontrol

Post by Speedy540 »

Je kan ook even je laatste 7 cijfers-letters door sturen naar mij. ik kan ook zien wat er af fabriek is ingebouwd.
stuur maar pm bij interesse als dealer niet mee wil werken.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa

Breda91
Neutraal
Posts: 9
Joined: 09 Dec 2014 18:59
Type Auto: 118D

Re: regensensor en lichtpakket en cruisecontrol

Post by Breda91 »

@Speedy je werkt zelf bij een bmw dealer dus ?

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: regensensor en lichtpakket en cruisecontrol

Post by Speedy540 »

nee maar er is een site waarop je kan zien wat er af fabriek op geleverd is. http://www.bmwvin.com.
Maar lees net op de site dat hij er mee gestopt is. Bummer.
Sorry guys, this is the end, it's time to say goodbye. Unfortunately, all good things come to an end and the BMWVIN project has run its course, leaving me to make one final - incredibly difficult - decision to shut down the project..

bmwvin.com domain is for sale , please contact me : info@bmwvin.com
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Post Reply

Return to “Onderdelen Gevraagd”