BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Help Motorstoring

Alle How to's en DIY(Do It Yourself) vind je hier terug.
Gelieve alleen informatie te verstrekken, voor het oplossen van problemen gebruik dan de overige forums.

Moderators: Moderator Team, Service Team

Post Reply

Topic Author
ponista
Neutraal
Posts: 1
Joined: 04 May 2014 13:35
Type Auto: BMW 316i (E46)

Help Motorstoring

Post by ponista »

Ik heb een BMW 316i uit het bouwjaar 1999.
Heb een tijdje geleden mijn auto naar een garagebedrijf gebracht en hij constateerde met het uitleesapparaat dat het de lambdasonde betrof. Hij heeft hem vervangen en na even rijden ging het lichtje weer branden. Teruggegaan en hij zou kunnen proberen om de ander lambdasonde te vervangen. Heb dit niet gedaan omdat het vertrouwen een beetje weg was. Heb zelf 2 lambdasondes besteld en met een maat van mij er twee nieuwe ingezet. Maar na vervanging blijft hij nog steeds branden en niet stationair lopen. Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen of misschien moet hij gereset worden? En hoe kan ik dat doen? Misschien een trucje voor? Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven. Alvast bedankt!
Post Reply

Return to “Kennisbank”