BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Mijn visie van echt vette E30`s ;) #2

Hier kan je alle BMW Wallpapers in kwijt.
Vermeld wel de grootte in pixels in je onderwerp aub.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Mijn visie van echt vette E30`s ;) #2

Post by 325i »

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

tommetje
Neutraal
Posts: 12
Joined: 14 Mar 2009 16:49
Location: Leeuwarden
Age: 34

Re: Mijn visie van echt vette E30`s ;)

Post by tommetje »

ALLEMAAL SUPER VET! :mrgreen: :mrgreen:
Er zijn mensen die denken dat ze denken, maar dat denken ze maar.

nicolay
3e Versnelling
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2009 00:13
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Location: Den Dolder
Age: 42

Re: Mijn visie van echt vette E30`s ;) #2

Post by nicolay »

Helemaal mee eens. En als ik dit zie dan bedenk ik me toch wel weer wat een fantastische auto dat is, die e30. Vergelijk dat eens met een e46! (niet de m3...).
Ik heb zelf ook een mooie e30 320i gehad. Niet zo mooi als de foto's, maar toch echt een liefhebbersauto. Mis 'm nog steeds wel eens, maar dat komt vooral door die 6cilinder (met K&N en remus)...
[ external image ]
[ external image ]
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Topic Author
325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Mijn visie van echt vette E30`s ;) #2

Post by 325i »

Ik mis m`n E30 ook echt wel
Ik had een hele nette 325i E30 en omdat er wat dingen aan waren had ik hem verkocht
En dat had ik nooit moeten doen :(

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]


M`n enige echte liefde
Stomste wat ik ooit gedaan heb :duh: :duh: :duh:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

nicolay
3e Versnelling
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2009 00:13
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Location: Den Dolder
Age: 42

Re: Mijn visie van echt vette E30`s ;) #2

Post by nicolay »

Ja, weet je, ik heb de mijne om dezelfde reden verkocht en heb er ook nog altijd spijt van. Al weet ik ook wel dat ik weinig keus had toen. Ik denk dat als ik hem nu, 4 jaar later, zou moeten terugkopen dat ie me dan zeker het dubbele zou kosten!
Ik hem meer e30's gehad en nu dus 2 e36's en wat me wel telkens opvalt is dat de e36 wel echt een heel veel makkelijkere auto is om te rijden. Zo'n e30 is zoveel listiger, als die uitbreekt dan moet je echt wel wat gaan doen en ik overcorrigeerde hem vaak. Echt een paar keer link geweest. Als mijn e36 uitbreekt, dan zet ik die met 1 handje weer in het gareel: die heeft zo'n breed grensbereik. Eerlijk gezegd vind ik dat wel prettig.
Ik ben een keer met een porsche 944 van de weg geraakt en ik begrijp het nog altijd niet: mijn vriendin zat er gewoon naast, ik nam een dubbele rotonde in de regen, auto breekt uit, maar ik denk: ach, ik moet er hier toch af en ik stuur tegen, maar de achterkant kwam gewoon voorbij. Ben nog altijd verbaasd. Dat is ook de enige keer dat ik dat ding dwars heb gezet (en daarna dus helemaal rond :shock: )

Maarreh terug naar de BMW's: heb jullie diezelfde ervaring ook? e30 moeilijkere auto dan e36?
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Topic Author
325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Mijn visie van echt vette E30`s ;) #2

Post by 325i »

Ik vond weer van niet
De E30 vond ik veel beter te controleren dan een E36 ook tijdens het driften vond ik de E30 een vele betere auto
De combinatie van de koets met de starre achteras vond ik super.
Kwa rijden vind ik de E30 veel meer een pure rijders auto dan de E36.
Echter ben ik overgestapt op E36 gewoon omdat het goedkoper rijd maar ook kwa problemen is de E30 een vele betere auto
Dit is nu m`n 3e E36 en ook de 3e waar ik de gehele voorophanging van vernieuwd heb en dan nog niet gesproken over achterassen die uitscheuren e.d.
Ik denk ook dat ik binnenkort m`n E36 weer ga verkopen en een E30 ga halen voor redelijk geld en me die ombouw tot circuit auto maar dat moet ik nog bekijken eerst nog minimaal 50rondes doen met de E36 ;)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

nicolay
3e Versnelling
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2009 00:13
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Location: Den Dolder
Age: 42

Re: Mijn visie van echt vette E30`s ;) #2

Post by nicolay »

Zo zie je maar weer. Leuk om te horen hoe jij er over denkt. Je zult ook wel gelijk hebben, ik heb zelf geen circuitervaring. Ik denk ook wel dat de e30 de rijdersauto is van de twee, maar op de weg is het denk ik toch wel een iets minder goedmoedig ding.
Overigens heeft mijn compact geloof ik de starre achteras van een e30, right?
Maar ook de 2 E36 318is-jes die ik heb gehad kon ik heel makkelijk dwarszetten. Eitje. Met de e30's was het voor mij bevende handjes. Maar nogmaals, op een circuit is alles natuurlijk anders, daar heb je de ruimte.

Btw, deze al gezien? Ik kan niet ophouden met lachen! :lol: :duh:
http://www.youtube.com/watch?v=grb079bY-Gc
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
Post Reply

Return to “Wallpapers”