BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Vrijrijden TT-Assen

Hier kan je alle filmpjes posten!

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Marco320i
Neutraal
Posts: 14
Joined: 12 Oct 2011 14:22
Type Auto: e36 320i 24v

Vrijrijden TT-Assen

Post by Marco320i »

Hallo,


Ik rij nu een tijdje op het circuit met vrijrijden. Ze organiseren circuitdagen op verschillende circuits. Zijn er nog meer mensen op deze forum actief op het circuit? Bijv. TT-Assen of de Nurburgring? Zo ja, laat het mij even weten, misschien kunnen we een keer met een groep gaan.

Ik rij zelf met een e36 320i. Zie hieronder de link. Dit filmpje heeft een kameraad gemaakt op het TT-circuit.

http://www.youtube.com/watch?v=85MQVElA1Dw


Hopelijk zijn er nog meer mensen die op het circuit rijden. Misschien kunnen we een keer samen rijden :ja:

Groet,

Marco

eric-328
2e Versnelling
Posts: 289
Joined: 26 Jun 2005 11:29
Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT
Location: Nuth

Re: Vrijrijden TT-Assen

Post by eric-328 »

Ik rij bij de bmwdriversdays. Wij doen vrijwel alle circuits in de regio aan. (Zolder, Spa, Zandvoort, Assen, Nurburgring, Oschersleben). Mijn nieuwe racer is alleen nu in opbouw dus de eerste dagen ga ik missen.
Fun is not a straight line

Topic Author
Marco320i
Neutraal
Posts: 14
Joined: 12 Oct 2011 14:22
Type Auto: e36 320i 24v

Re: Vrijrijden TT-Assen

Post by Marco320i »

Ik heb even op hun site gekeken, het lijkt mij ook wel leuk om een keer met hun te gaan rijden! :D

Het gaat geloof ik niet per sessie, maar per dag? Bijv. 200 euro voor een hele dag, i.p.v. 30 euro voor 20 minuten (= 1 sessie bij vrijrijden).

Is het verplicht een rolkooi te hebben in de auto? Die heb ik namelijk niet.

Je nieuwe racer is dat weer een BMW, zo ja wat voor 1? e36?

Groet :ja:

race bmw
1e Versnelling
Posts: 56
Joined: 10 Nov 2012 23:14
Type Auto: 320i e36

Re: Vrijrijden TT-Assen

Post by race bmw »

1maart is er als het goed is weer op de tt baan ben er ook als de auto klaar is optijd ook een e36 320
Last edited by race bmw on 11 Jan 2013 22:56, edited 1 time in total.
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the wall.
TORQUE is how far you take the wall with you.

eric-328
2e Versnelling
Posts: 289
Joined: 26 Jun 2005 11:29
Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT
Location: Nuth

Re: Vrijrijden TT-Assen

Post by eric-328 »

Rolkooi is vooralsnog niet verplicht, wel vierpuntsgordel. Je betaalt inderdaad voor een gehele dag met doorgaans open pitlane.
Ik ben bezig om een 325i naar volle racer, dus zonder kenteken om te bouwen. Blokje zal tzt vervangen gaan worden door een wat zwaarder exemplaar
Fun is not a straight line

everpix
Neutraal
Posts: 17
Joined: 28 Dec 2012 14:47
Type Auto: BMW 320i F30
Location: Anusfoort
Age: 57

Re: Vrijrijden TT-Assen

Post by everpix »

Ik heb heel wat (honderden) rondjes erop zitten op Assen, maar dan met races op de motor.
Ik vraag me af of de leasemaatschappij het leuk vindt als ik met hun auto op Assen ga rijden :lol:
Weer eens wat anders!

Topic Author
Marco320i
Neutraal
Posts: 14
Joined: 12 Oct 2011 14:22
Type Auto: e36 320i 24v

Re: Vrijrijden TT-Assen

Post by Marco320i »

race bmw wrote:1maart is er als het goed is weer op de tt baan ben er ook als de auto klaar is optijd ook een e36 320
Oke dan, ik hoop je daar te zien! Ik ben er dan ook wel. Laat maar even weten! :ja:
eric-328 wrote:Rolkooi is vooralsnog niet verplicht, wel vierpuntsgordel. Je betaalt inderdaad voor een gehele dag met doorgaans open pitlane.
Ik ben bezig om een 325i naar volle racer, dus zonder kenteken om te bouwen. Blokje zal tzt vervangen gaan worden door een wat zwaarder exemplaar
Oke bedankt voor de informatie, ik wil in de toekomst ook een andere auto aanschaffen, zeker weer een BMW e36. Misschien dat ik hem dan ga ombouwen voor het circuit. Het blijft toch een grote hobby van mij! Succes met de 325i! Je 328i zag er ook goed uit!
everpix@hotmail.com wrote:Ik heb heel wat (honderden) rondjes erop zitten op Assen, maar dan met races op de motor.
Ik vraag me af of de leasemaatschappij het leuk vindt als ik met hun auto op Assen ga rijden :lol:
Hahaha, die zijn er vast heel erg blij mee! Wordt hun auto goed gebruikt :lol: Jij bent er 1 maart ook bij?

everpix
Neutraal
Posts: 17
Joined: 28 Dec 2012 14:47
Type Auto: BMW 320i F30
Location: Anusfoort
Age: 57

Re: Vrijrijden TT-Assen

Post by everpix »

Ik verwacht het niet hoor. Heb mijn F30 dan nog niet eens helaas en met een Qashqai ga ik geen hoge ogen gooien ;)
Weer eens wat anders!
Post Reply

Return to “Multimedia”