BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Autobedrijf Gerrit Jonkers

recensies/reviews van dealers.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Mike1985
Neutraal
Posts: 16
Joined: 05 May 2008 17:55

Autobedrijf Gerrit Jonkers

Post by Mike1985 »

Na lang zoeken op internet, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar Waardenburg gereden. Ongeveer 50 km vanaf mijn woonplaats. Gerrit jonkers is sinds 1985 erkend BMW bovag garage. Had van tevoren al rond geneust en las dat er mensen van nog grotere afstanden daar de auto in onderhoud hadden. Maar goed, daar aangekomen werd me ruim de mogelijkheid geboden de auto's die ik wilde zien goed te bekijken. Er werd verteld dat ik een testrit kon maken en waar ik naar toe kon gaan om de auto goed te testen. Enfin na de testrit werd de auto nog even binnen gezet omdat het buiten al donker was en regenachtig. Zoals gewoonlijk zie je bepaalde dingen toch over het hoofd zowaar ook wij een immense scheur in de vooruit die ons niet was opgevallen. Dit werd voor het tekenen van de koopovereenkomst nog duidelijk vermeld. De auto kon de volgende dag al opgehaald worden en werd die ochtend nog gekeurd. Aangezien mijn oude auto, een renault clio al niet eens startte, werd mijn bmw netjes voor de deur afgeleverd op een trailer en werd mijn oude autotje kostenloos meegenomen. Tevens lag er een handoek op de bijrijdersstoel. Toch wel leuk als je dat niet verwacht en al helemaal niet bij een auto van al 16 jaar oud, en een mindere prijsklasse dan de rest wat er staat. Ben er nog een keer geweest vanwege een reparatie, mijn drukgroep stond op het punt te begeven. Dit werd allemaal netjes gerepareerd en wat extra dingen die ik niet eens had gevraagd(stonden ook niet op de factuur) , kreeg kostenloos een leenauto mee en ook nog een kopje koffie voor de lange rit die ik tegemoet ging. Kan niet anders zeggen dan dat ik de service daar uitstekend vind. Heb het nota bene bij de officiele renault dealer hier uit de buurt en de BMW dealer hier in de buurt al veel beroerder meegemaakt.

^ joshua ^
1e Versnelling
Posts: 81
Joined: 24 Aug 2008 11:30
Age: 35

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Post by ^ joshua ^ »

cker een fijne service bij gerrit jonkers .
ik hem mijn bmw daarom opgehaald nu bijna een jaar geleden . En voor mij wast ook bijna 2 uur rijden naar hun toe (A).
heb zelfs nog kerst kaartje gekregen :D
aangenaam kennis te make

Topic Author
Mike1985
Neutraal
Posts: 16
Joined: 05 May 2008 17:55

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Post by Mike1985 »

haha jah die heb ik ook ontvangen! Komt jouw bmw er ook vandaan? Wat ik zo zie bij je avatar ook een mooi exemplaartje! Vooral die contourtjes maken hem compleet!:D Die wil ik er ook nog bij hebben;)

erik meijer
Neutraal
Posts: 1
Joined: 23 Dec 2011 01:56
Type Auto: bmw 118d

Re: Autobedrijf Gerrit Jonkers

Post by erik meijer »

ik vind het een hele goede garage met goede service. ik had voor ongeveer 5 jaar terug een bmw 330i die heb ik daar ingeruild op een m3 maar na een paar weken een ongeluk gehad en de auto was helemaal kort. toen heb ik ze gebeld en heb de bmw daarheen laten brengen door de afsleep dienst na ongeveer 2 weken was het allemaal rond ik met mijn vrouw erheen hebben we na wikken en wegen weer een m3 genomen we waren aan het twijfelen tussen de m3 en een 3 serie cabrio maar beetje zeuren met mijn vrouw was het weer een m3 geworden een carbon zwarte.maar door dat ongeluk kon ik niet meer zo goed rijden heb ik henk gebeld en die heb de auto weer terug genomen en heb ik via hem een a190 lang die brachten ze helemaal naar enschede dat is service gekocht maar als het binnenkort beter gaat dan koop ik er echt wel een auto weer ik zit te denken aan een bmw m6. of een m3 weer. het zijn aardige mensen met veel verstand van die duitse mest wagens.
Post Reply

Return to “Dealers”