BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW KERA Kerkrade

recensies/reviews van dealers.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Ikke
3e Versnelling
Posts: 633
Joined: 09 Feb 2005 20:41
Location: Los Limbos
Age: 43
Contact:

BMW KERA Kerkrade

Post by Ikke »

Adres:
Telefoon:
Telefax:
Website: http://uwbmwdealerinzuidlimburg.nl/
E-mail:

Openingstijden:

Openingstijden werkplaats/magazijn:

Als je met je oude E-30 hier komt wordt je niet serieus genomen. Toen ik voor onderdelen in het magazijn moest zijn bij Kera leek het net alsof je genegeerd wordt. Mensen lopen gewoon langs zonder je te helpen, komt er eindelijk iemand recht op je af en gaat deze een flinke poos liggen bellen. Uiteindelijk (na einde telefoongesprek) werd ik dan toch geholpen. Helaas niet op voorraad, maar binnen redelijke termijn binnengekomen, helaas wordt je hier niet voor gebeld. Dus na 1 week zelf maar gebeld en vernomen dat het onderdeel al 2 dagen binnen is. :|

eric-328
2e Versnelling
Posts: 289
Joined: 26 Jun 2005 11:29
Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT
Location: Nuth

Re: BMW KERA Kerkrade

Post by eric-328 »

Heb dit ook vaker meegemaakt in het magazijn. Bellen gewoon niet als een onderdeel binnen is.
Monteurs daarentegen zijn erg behulpzaam. Toen ik met mijn racer aankwam stonden er meteen 5 monteurs onder mijn auto... Maak ik niet mee met mijn Audi A6.... :)
Fun is not a straight line

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: BMW KERA Kerkrade

Post by D@NNY »

Gemiddelde arrogante houding van de BMW dealer dus!
Als je niet met een nieuwe 530 binnenkomt, of in je werkkleding, wordt je genegeerd. :lol:
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

nicolay
3e Versnelling
Posts: 536
Joined: 12 Mar 2009 00:13
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Location: Den Dolder
Age: 42

Re: BMW KERA Kerkrade

Post by nicolay »

Wordt er nogal moe van.
Ik heb me, zonder grappen, al voorgenomen om wanneer de tijd rijp is, mijn hagelnieuwe BMW bij een dealer te bestellen die ook fatsoenlijk omgaat met eigenaren (liefhebbers nota bene!) met een e36 coupé.
Om dan vervolgens koffie te gaan doen bij mijn huidige dealer en te zeggen: ja, had je me toen goed behandeld, dan zou ik deze en de volgende bmw's misschien bij je besteld hebben, maar nu zul je aan mij nooit meer een euro verdienen.

Die gedachte lucht altijd op..
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: BMW KERA Kerkrade

Post by 325i »

Kera kom ik nog wel eens maar kwa service niet te vergelijken met Keram wat eigenlijk het zelfde bedrijf is
Als zuid limburger zijnde is Kohl in Aken de beste optie ;)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Renger
Neutraal
Posts: 2
Joined: 19 Feb 2015 10:02
Type Auto: 114i

Re: BMW KERA Kerkrade

Post by Renger »

Kan niet zeggen dat ze een slechte service hebben, en arrogant zijn ze totaal niet.
Bij Wealer zijn ze pas arrogant.
Wordt altijd zeer vriendelijk behandeld en ze nemen alle tijd voor je.
Ook als er iets besteld wordt wordt ik per sms geïnformeerd dat het gearriveerd is.
Tot nu toe niets dan lof over Keram Kerkrade
Post Reply

Return to “Dealers”