BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Mijn BMW 318i automaat

Geen project? maar je wilt wel iedereen je bimmer showen? dat kan hier!

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jules318i
Neutraal
Posts: 4
Joined: 05 Feb 2014 17:14
Type Auto: BMW 318i e36

Mijn BMW 318i automaat

Post by Jules318i »

Zoals belooft even een paar fototjes van mijn BMW. Ik heb hem Dinsdag opgehaald en al de nodige kilometers gemaakt. conclusie: hij rijd geweldig! geen rare geluidjes of dingetjes, motor loopt mooi, automaatbak schokt niet en schakelt netjes. het enige wat mij nog rest te doen is de roestpunten bij de voorwielen te repareren. Dit gaat op korte termijn gebeuren. Ook moet ik nog een originele middenarmsteun zien te vinden aangezien die optie helaas niet is aangevinkt bij de 318. Ook wil ik op termijn een DAB+ radio inbouwen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Moet je hier nog speciale antennes of iets dergelijsks voor hebben of is dit gewoon plug and play?

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Mvg.
Post Reply

Return to “FotoShoots”