BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Angelo's E46 320CI Cabriolet

Geen project? maar je wilt wel iedereen je bimmer showen? dat kan hier!

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Angelo-V
Neutraal
Posts: 48
Joined: 23 Jul 2014 21:05
Type Auto: E46 320CI Cabrio '04
Location: Groningen
Age: 31

Angelo's E46 320CI Cabriolet

Post by Angelo-V »

Hallo,

Ik ben Angelo, 22 jaar en in het bezit van een BMW 320CI Cabriolet ''04 in de kleur Saphirschwarz. Ik heb deze BMW in mijn bezit sinds Juni 2013. Daarvoor is hij 4 jaar in het bezit geweest van mijn ouders. Hun hebben hem in 2009 uit Duitsland gehaald. Ik heb onlangs mijn wagen te koop gezet omdat ik opzoek ben naar een E46 M3. Maakt me niks uit of het een coupe of cabrio wordt, zo lang die maar in showroom staat is! Bij deze wil ik even wat foto's laten zien van mijn BMW :mrgreen:


Zo zag die er uit toen ik heb kocht:

[ external image ]

Wat heb ik er inmiddels aan gedaan, nou nog niet zoveel eigenlijk:

- Titan-zilveren telleringen er in geplaatst
- 18inch breedset oem CSL velgen met Michelin PS3 banden. 225/40/18 op 8J - 255/35/18 op 9J
- LED kentekenverlichting
- LED binnenverlichting
- Waterpomp, multiriem, schokbrekers achterzijde vervangen
- BMW genuine aux cable ingebouwd en weggewerkt

Hoe ziet ie er nu uit? Nou zo dus:

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Telleringen gekocht bij HL-Automotive, past perfect!
[ external image ]

[ external image ]

Mooi resultaat al zeg ik zelf ;)
[ external image ]


Oh ja nog een aantal foto's van vorig jaar, onbewerkt. Deze zijn een dag voor Bimmerfest 2013 genomen. 8)

En een korte video van mij en een aantal vrienden die aan het poetsen zijn :mrgreen:
https://www.facebook.com/photo.php?v=54 ... 0015970219

Wax - Swissvax Blau-Weiss 130 euro per potje, maar dan heb je ook wat :kwijl:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Ik heb mijn 320CI nu iets langer dan een jaar in mijn bezit en wat heb ik elke dag een plezier van die auto zeg! Het begint s'ochtends al als ik de BMW start. Het toch wel wat zware geluid, die fijne 6-in-lijn die je hoort :love: Het geluid van mijn ouders hun Mustang kan simpelweg niet tippen aan geluid van mijn BMW!

Als ik even terugblik op het afgelopen jaar qua onvoorziene onderhoud dan zijn dit de dingen die ik heb moeten vervangen:

- Waterpomp
- Multiriem
- Schokbrekers achter

Bovenstaande dingen hebben mij in totaal 350 euro gekost en dat vind ik echt niet in het wilde. Verder heeft ie gewoon zijn beurten gehad en loopt ie als een zonnetje!

Het enige waar ik knettergek van wordt sinds dat ik de BMW heb, is dat ik zo gigantisch vaak aan de kant gezet wordt door mijn vrolijke vrienden van het politiekorps Groningen :( En elke keer weer hetzelfde verhaal: Agent loopt naar mijn deur, wil de deur openen, dit kan niet omdat ik de deuren altijd op slot heb. Raam staat wel voor de helft open maar zoals altijd wordt ik vriendelijk verzocht de auto uit te stappen. Daarna vragen ze standaard of ik een rondje aan het rijden ben in m'n vaders auto.. alsof iemand van mijn leeftijd (22) niet in een 10-jaar oude BMW kan rijden? :lol: Nog even mijn rij- en kentekenbewijs checken en een blaastest en dan mag ik weer gaan. En als ik dan vraag wat de reden was om mij aan de kant te zetten, dan krijg ik keer op keer te horen dat ze gewoon even wilden checken of alles wel in orde was...

Ondanks dat mijn BMW niet de nieuwste, dikste of snelste wagen is heb ik er wel heel veel plezier van. Vooral met de kap er af. Maarrrrr nu gaat het veranderen! Ik heb onlangs mijn 320CI te koop gezet want ik wil graag een andere BMW. Het gaat een E46 M3 Coupé of een E92 335I worden!!! Op dit moment heb ik een kleine voorkeur voor de M3, het lijkt mij namelijk zo'n beest van een wagen :kwijl: Niet dat een 335I dat niet is haha ;) Ik heb ook nog heel even nagedacht over een E60 M5

Maar goed zo lang mijn Bimmer nog niet verkocht is zal er ook niks anders komen. Hier onder even een aantal foto's van mijn huidige BMW :)

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMW, because everything else is just traffic...

BMW E46 320CI Cabriolet BJ2004 2013 - huidig Te Koop!
Hier komt een BMW E46 M3

hanzzjuh
Neutraal
Posts: 11
Joined: 17 Sep 2014 17:19
Type Auto: BMW 318i

Re: Angelo's E46 320CI Cabriolet

Post by hanzzjuh »

Mooi wagen, ziet er strak uit
Post Reply

Return to “FotoShoots”