BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Mn BMW verleden

Geen project? maar je wilt wel iedereen je bimmer showen? dat kan hier!

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
poffertje1986
Neutraal
Posts: 13
Joined: 19 Aug 2012 10:33
Type Auto: E36 Coupe
Location: Harderwijk
Age: 37

Mn BMW verleden

Post by poffertje1986 »

Hier al mijn BMW's die ik gehad heb...

het begon met een BMW E36 316 sedan uit 1993
[ external image ]
Het was een knakenbak.. Gekocht voor 300euro en helemaal opgereden

Toen kocht ik een BMW E36 318IS Coupe uit 1995
[ external image ]
Deze kreeg vele problemen. Veel dingen vervangen maar ze werd gewoonweg te duur...

Toen wou ik het goed doen...
Een BMW E34 525i uit 1990.. Mooi scheurijzer en lekkere vlotte wagen..
[ external image ]
Zeer snelle wagen.. Na 8 dagen heb ik deze bij een uitwijkmanoevre tegen een boom geparkeert..
Ze had toch wat meer kracht dan ik verwacht had...

Toen ben ik even over gestapt op een BMW E30 320i Coupe 1988
Helaas geen foto van, maar deze E30 kocht ik voor 100euro met een half jaar apk en ze kwam er zowiezo niet
doorheen dus het was even een tijdelijke oplossing..

Mn liefde voor BMW bleef... Maar niet meer zo'n grote 5serie.. Een BMW E30 of E36 vind ik persoonlijk het
mooist dus er kwam een BMW E30 318i Touring.. Stond bij een maat van me in de schuur in de weg..
Hup leuke velgjes eronder.. APktje erop en knallen maar..

De BMW E30 318i Touring 1990
[ external image ]
Deze reed super.. Ondanks dat ze al een tijdje stilstond.. Maar helaas schatte ik een bocht verkeerd in
en ramde ermee een betonblok met gevolg dat heel het blok in barrels lag. Carterpan en alles was eronder vandaan geklapt

Nu rijd ik een BMW E36 316i Coupe:
[ external image ]
Ook gekocht voor een zacht maar leuk prijsje. Heb er wel wat werk aan gehad.Paar kleine dingen aan vervangen zoals:

-Multiriem
-Knipperlicht
-Spanrol vd zelfspanner
-Uitlaat
-Banden

En ze rijdt zo ontzettend lekker en zuinig. Ze is de zuinigste BMW die k gehad heb. Niet de snelste maar ook niet de sloomste.. lekker pittig op zn tijd en hier rijd ik nu met veel plezier in.

Dit was mijn BMW verleden.. Ik hoop dat er meerdere mensen hun liefde voor BMW uitten en laten zien welke BMW's ze gehad hebben.

Groeten, Poffertje1986
Vaya Con Dios Mien Wichie!!

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Mn BMW verleden

Post by 325i »

Genoeg gehad zo te zien , maar wordt wel eens tijd voor echte motoren he :mrgreen:

Helaas heb ik weinig fotos van m`n ex autos dus mij zal je niet vlug een lijstje zien maken misschien zal ik eens een topic erover openen ;)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “FotoShoots”