BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Herfstrit MAK 11 Nov.

Waar is wat te doen?

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
RubenB
Neutraal
Posts: 1
Joined: 28 Aug 2013 18:49
Type Auto: Porsche 911

Herfstrit MAK 11 Nov.

Post by RubenB »

Mechelse Automobiel Klub (MAK) stelt voor:‘HERFSTRIT’editie 2013!
Een toeristische rondrit van +/- 125km voor oldtimers & Classic-cars. Roadbook opgesteld in bol/pijl systeem, dus toegankelijk voor iedereen!

Afspraak : Maandag 11 November 2013
Voetbalchalet SK Peulis
Voetbalstraat 1
2580 Peulis - Putte (Nabij Mechelen)

koffie + ontbijtkoek staan klaar vanaf 8.15h.

Deelnemers die dit wensen kunnen een middagmaal nuttigen, doch dit moet op voorhand vermeld en betaald worden:

- Winter BBQ (3St vlees + groentenbuffet) aan 20 Euro/PP.
Geen andere eetmogelijkheden in de nabijheid

Wie kan deelnemen?
Iedereen met een wagen die de gezegende leeftijd van 25 jaar bereikt heeft. Doch voertuigen van voor 1955 nemen gratis deel! Meerdere inzittenden per auto zijn toegelaten.
Timing:
8.15 uur : opening inschrijvingstafel
9.30 uur : start 1e wagen klassieke rondrit
Omstreeks 17 uur : aankomst & prijsuitreiking.
Deelnamerecht:
Voorinschrijving aan de rondrit kost 20 € per team (MAK leden gratis) Extra passagiers 8 € / persoon. Hiervoor krijgt U een verzorgde roadbook, een rallyplaat en een consumptie aan de start.
Inschrijven: Stuur volgende gegevens naar inschrijven@makhcc.be of online http://www.makhcc.be

Inzittenden:
Piloot Naam : …………………………………………………………………
Adres : …………………………………………………………………
E-mail : ………………………………………………………………
Telefoonnummer : ………………………………………………
Club …………………………………………

Aantal extra passagiers (excl. navigator): ………………………………

Lunch aantal: …………

Voertuig :
Merk:…………………………
Type:………………………………
Nummerplaat: ………………………
Bouwjaar :…………

Betaling:
Betaling uit te voeren op rekeningnummer van MAKhcc vzw, IBAN: BE47 2300 2784 5080, BIC : GEBABEBB. Met vermelding van “herfstrit, de namen van het team en indien men een lunch wenst te nuttigen, het aantal”.
De inschrijvingen en betalingen dienen voor 1 November 2013 in ons bezit te zijn. Na deze datum wordt 2 € extra aangerekend.

Extra info: Herfstrit@makhcc.be of Ruben: 0479 77 06 75

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Herfstrit MAK 11 Nov.

Post by 325i »

RubenB wrote:Een toeristische rondrit van +/- 125km voor oldtimers & Classic-cars. Roadbook opgesteld in bol/pijl systeem, dus toegankelijk voor iedereen!


Wie kan deelnemen?
Iedereen met een wagen die de gezegende leeftijd van 25 jaar bereikt heeft.

Wil niet lullig doen maar is bovenstaande niet beetje tegenstrijdig ?
Een klassieke auto hoeft niet perse 25 jaar te zijn in mijn ogen een oldtimer daarintegen wel :P

Viel me gewoon even op hoor :lol:

Maar klassieke auto is in princiepe een auto wat langer dan 15 jaar uit productie is een 84er E30 of een E30 van 1991 zijn beide volgens mij klassieke auto`s alleen de ene is al een oldtimer :mrgreen: :mrgreen:

Najah mijn 26 jaar oude golf cabrio zal tegen die tijd al lang op winterstalling staan zonder accu dus voor mij gaat het sowieso over ;)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “Meetings & Evenementen”