BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Deelnemers gezocht voor rit met verstandelijk beperkten (18 mei)

Waar is wat te doen?

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
stefanie.mila
Neutraal
Posts: 2
Joined: 27 Jan 2019 14:35

Deelnemers gezocht voor rit met verstandelijk beperkten (18 mei)

Post by stefanie.mila »

Hallo allen,

Al jaren organiseer ik de eerste zondag van juli een rit voor verstandelijke beperkten; de Manfred Mila toertocht.
(www.manfredmilatoertocht.nl) Een waanzinnig leuke dag voor zowel de bestuurders als de speciale gasten.
Op dit moment ben ik voor woonlocatie De Merwebolder in Sliedrecht (van ASVZ) ook een rit aan het organiseren. Er rijdt inmiddels een aantal Porsches, Tesla’s, Audi’s en een Ferrari mee. Ik zou het waanzinnig leuk vinden als er een aantal mooie, bijzondere BMW’s zouden meerijden.
Vind je het leuk om iemand een geweldige ervaring te bezorgen met je prachtige auto? Meld je dan aan en rijd mee!

Programma zaterdag 18 mei:
09.30 verzamelen met koffie/thee
10.00 instappen + start rit
11.15 terugkomst Merwebolder + hapje en drankje
12.00 einde

Laat me z.s.m. weten of je mee wilt rijden, aanmelden kan via de mail: stefanieheijnraets@gmail.com
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Stefanie Heijnraets

Topic Author
stefanie.mila
Neutraal
Posts: 2
Joined: 27 Jan 2019 14:35

Re: Deelnemers gezocht voor rit met verstandelijk beperkten (18 mei)

Post by stefanie.mila »

Niemand die mee wil rijden? Je kunt iemand een hele mooie dag bezorgen!
Post Reply

Return to “Meetings & Evenementen”