BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Waar is wat te doen?

Moderator: Moderator Team


Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

Maxi Performance komt met maar liefst 4 Bimmers, die door hun zijn voorzien van diverse optie's / accessoires , die geleverd zijn/worden door Maxi Performance zelf....
Ook geven ze op deze dag 10% korting op een ieder die tijdens EDje's BMW Meeting een demper/geheel uitlaatsysteem laat aanmeten... Dus ik zou zeggen, mis dit niet !!!!

biscuit
1e Versnelling
Posts: 87
Joined: 16 Feb 2013 17:17
Type Auto: E34 - 518I
Location: Venray
Age: 32

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by biscuit »

Toevallig kan ik wel een nieuwe uitlaat hebben :P
Zeg nooit nooit, want dan heb heb je t gezegd!

Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

biscuit wrote:Toevallig kan ik wel een nieuwe uitlaat hebben :P
Nou, dat pik je dan mooi ff mee he ;)

Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

Hier nog even wat laatste mededelingen betreft EDje's BMW Meeting ....

Iedereen die mee wil dingen naar de gratis Hood/Roof wrap, krijgt een loodje bij binnenkomst.
De trekking hiervan zal rond 14:00 plaatsvinden, zodat er om 14:30 begonnen kan worden met het wrappen.
Verder zal rond 15:30 de prijsuitreiking plaatsvinden betreft de bekers voor de;


*Mooiste BMW ( 1 & 2 )
*Origineelste BMW ( 1 & 2 )
*Mooist gepimpte BMW ( 1 & 2 )


Ook zal er weer van alles te doen en bekijken zijn deze laatste editie. En mocht het echt slecht worden qua weer, dan staan de bedrijfjes allemaal warm en droog binnen. Dus kan iedereen er zeker van zijn, dat deze laatste editie van EDje's BMW Meeting, een mooi en gezellig spektakel gaat worden, zodat een mooie periode van ruim 8 jaar, een waardig einde zal kennen
En bij deze wil ik vast iedereen bedanken voor het bezoeken van 1 of meerdere editie's van EDje's BMW Meeting, want zonder trouwe bezoekers, had dit nooit zo lang kunnen bestaan
Dus laten we er nog 1 keer iets moois van maken, zodat we met z'n alle op een mooie periode van 7 edities van EDje's BMW Meeting kunnen terug kijken met z'n alle
Tot Zondag 26 Mei allemaal !!!!!!!!

Edwin.
Neutraal
Posts: 47
Joined: 24 Feb 2013 20:49
Type Auto: 116i 10-2008
Location: Onder de duim van mijn vrouw
Age: 52

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by Edwin. »

LET OP!!! (voor wie er via de A20 komt)

- Aan het einde van de A20 beginnen na ongeveer 1 km wegwerkzaamheden, het is daar 50 km/uur (ipv. 80 km/uur) en ook in het weekend zou er wel eens gecontroleerd kunnen worden ;)

- Na de wegwerkzaamheden kom je bij een groot kruispunt (links een hotel) de flitsers daar werken daar 24 uur per dag en ook op snelheid ;)

- Voor de lage jongens, er zijn best wat drempels op de route :|

Klein filmpje naar de locatie (KLIK)


:zwaai:

Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

Goeie tip !!!! Scheelt toch weer geld he ;)

Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

Bezoekers van EDje's BMW Meeting Let op !!!!!
Voor navigatie dient u Nieuweweg 56 in Poeldijk aan te geven,
of als u geen navigatie heeft kunt u hieronder de route berekenen via Google Maps.


Bereken Route

Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

Probeer, als je in een groepje rijd/aankomt, dat de voorste vast het geld heeft.... Dat is beter voor de doorstroming. Dan hoeven alleen de tasjes aan de rest van de groep nog uitgedeeld te worden bij de poort
Als je niet mee wild doen aan de loting voor een gratis wrap, geef dit dan ook aan bij de poort,
dan krijg je ook geen loodje...
Hou verder de tijden in de gaten van de verloting en de prijsuitreiking van de bekers....
dit vind plaats bij de poort.
Om 14:00 word de winaar van de gratis Hood/Roof Wrap verzorgd door Wrapaholic bekend gemaakt,
en om 15:30 zal de prijsuitreiking wat betreft de bekers plaatsvinden !!!
Alvast bedankt voor jullie begrip en mederwerking, en tot morgen .....
Laten we er nog één keer, een mooi event van maken, waar we met ze alle nog lang op terug kunnen kijken

Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

Dankzij de mooie opkomst, en het toch nog redelijke weer, was EDje's BMW Meeting 2013 een groot succes.
Vele waren het er dan ook niet mee eens, dat dit echt de laatste editie is geweest, maar het is nou eenmaal niet anders. Ik wil iedereen nog bedanken voor de 7 zeer geslaagde en telkens weer unieke editie's van EDje's BMW Meeting. Vanochtend werd ik zelfs door Radio 538 gebeld, om me veel succes te wensen Hier het Tel. gesprek, en Tom Coronel had ook nog langs willen komen, maar ik had z'n SMS-je gemist, waardoor dat jammer genoeg fout is gelopen, maar hij probeerd nou bij BimmerFest aanwezig te zijn op 30 Juni ...z'n BMW staat er ten slotte al.
Hier de FOTO-tjes van weer een geslaagde BMW Meet !!!
Last edited by edjebmw on 27 May 2013 20:38, edited 1 time in total.

Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

edjebmw wrote:Dankzij de mooie opkomst, en het toch nog redelijke weer, was EDje's BMW Meeting 2013 een groot succes.
Vele waren het er dan ook niet mee eens, dat dit echt de laatste editie is geweest, maar het is nou eenmaal niet anders. Ik wil iedereen nog bedanken voor de 7 zeer geslaagde en telkens weer unieke editie's van EDje's BMW Meeting. Vanochtend werd ik zelfs door Radio 538 gebeld, om me veel succes te wensen Hier het Tel. gesprek, en Tom Coronel had ook nog langs willen komen, maar ik had z'n SMS-je gemist, waardoor dat jammer genoeg fout is gelopen, maar hij probeerd nou bij BimmerFest aanwezig te zijn op 30 Juni ...z'n BMW staat er ten slotte al.
Hier de FOTO-tjes van weer een geslaagde BMW Meet !!!
Beetje stom van mij.... maar Tom moet zelf al racen deze dag, melde hij mij later.... dus kan er helaas niet bij zijn.
Maar was toch gaaf, dat die mij weer wist te vinden na al die jaren ( Laatste keer was bij EDje's BMW Meeting 2009, toen ik bij hem langs mocht komen, om items te signeren voor de veiling t.b.v de Bart Foundation ) Daarom had die ook nog mijn oude nummer.. Maar alles is weer bij gepraat, en we houden contact.

Topic Author
edjebmw
1e Versnelling
Posts: 80
Joined: 25 Nov 2010 16:16

Re: EDje's BMW Meeting 2013 !!! Laatste Editie !!!

Post by edjebmw »

Ik werd zelfs door Radio 538 gebeld, om me veel succes te wensen Het hele telefoongesprek met Radio 538

Bij het vorige filmpje, ontbrak het geluid.......
Post Reply

Return to “Meetings & Evenementen”