BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Help!!

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
R@lph
Neutraal
Posts: 1
Joined: 02 Jul 2014 08:37
Type Auto: 120i e81 automaat

Help!!

Post by R@lph »

Halo,

Hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik rij een 120i automaat e87
Als de auto koud is en zet hem dan in de drive of reverse komt er een rammelend
Geluid (onder) de auto uit best hard rij hem dan achteruit de oprit af en dat doet die nog heel even in de drive
En dan is het geluid weg
Bij de garage dachten ze de demper die tegen de bumper lag dit hebben ze afgesteld maar de ochtend erna was het
Geluid nog aanwezig de motor start perfect en loopt perfect ook stationeer het is alleen in de versnelling en een straat verder is het verdwenen
Moet ik mij zorgen maken om de automaat bak of is deze zo goed bewaakt dat het iets anders moet zijn?
Maak me een beetje zorgen hoop dat iemand dit eerder heeft gehad

Groeten Ralph

Elish
Neutraal
Posts: 22
Joined: 03 Aug 2014 10:27
Type Auto: 1-serie 118D

Re: Help!!

Post by Elish »

Hoi Ralph,

Ik zou zeggen, laat je uitlaat helemaal nakijken. Als het goed is, komt het geluid uit begin stuk van je uitlaat.
als hij koud is raakt de ene stuk de andere aan, dus twee metale stukken die elkaar rakken en rammelen. Zodra uitlaat warm is, zet hij uit, waardoor er geen gerammel meer is. kijk of je hiermee verder komt ;)
Post Reply

Return to “1 Series”