BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Audio en navigatie business portiervergrendeling e87

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Neonflow
Neutraal
Posts: 1
Joined: 21 Mar 2015 02:29
Type Auto: E87

Audio en navigatie business portiervergrendeling e87

Post by Neonflow »

Beste forummers graag wil ik beroep doen op jullie ervaring en wijsheid,

Ik rij een e87 van bouwjaar 2005 met navigation business erop. Enkele maanden geleden heb ik de originele accu laten vervangen. De monteur heeft een ander merk accu geplaatst maar met ong hetzelfde amp. Sindsdien stottert het geluid als het ware bij het hoogste volume. Enkele seconden gaat het geluid dan weg. Dit gebeurd geheel willekeurig. Zou het door de accu komen of is er iets anders mis?

Ook heb ik een probleem met het navigation business unit. Wanneer ik de originele dvd erin plaats geeft het aan dat de medium niet gelezen kan worden. De loopwerk is inmiddels al veranderd maar zonder resultaat. Waar zou het aan kunnen liggen?

En het laatste probleem is dat er met de idrive niet mogelijk is om bepaalde functies aan of uitzetten. Zoals het activeren van 'na vertrek portieren sluiten' lukt niet. Heeft dit temaken met de codering?

Door al deze kleine irritaties wordt het rijden minder plezierig. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Met vriendelijke groeten,

Joris
Post Reply

Return to “1 Series”