BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

alarm testen

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Maartenschr
Neutraal
Posts: 9
Joined: 07 Dec 2014 23:20
Type Auto: 118

alarm testen

Post by Maartenschr »

Weet iemand hoe ik het alarm kan testen van mijn 118i (E87)? Volgens het instructieboekje moet ik de achterklepknop op de afstandsbediening lang indrukken, dan zou het alarm afgaan. Als ik dit doe, gaat alleen de klep open. Ik twijfel of het alarm werkt, omdat het lampje onderaan de binnenspiegel niet brandt of knippert. Ook twijfel ik of de automatische dimmer in de binnenspiegel werkt: toen ik de auto kocht eind november 2014 deed hij het wel, maar nu weet ik het niet zeker meer. Kan dit te maken hebben met het alarmlampje?

Dank voor je reactie!

Topic Author
Maartenschr
Neutraal
Posts: 9
Joined: 07 Dec 2014 23:20
Type Auto: 118

Re: alarm testen

Post by Maartenschr »

Zonder tips vanuit dit forum heb ik zelf elders navraag gedaan: je kunt je alarm testen door een raam open te doen, dan de auto af te sluiten en een arm naar binnen te steken. Wat blijkt bij mij: geen alarm! Ik heb blijkbaar alleen een startonderbreker, maar geen klasse III alarm. Daarom knippert het lampje onder de spiegel ook niet. Weer wat wijzer.
Post Reply

Return to “1 Series”