BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Merk lucht en interieur filter

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Dannie
Neutraal
Posts: 24
Joined: 05 Dec 2012 16:24

Merk lucht en interieur filter

Post by Dannie »

Het lucht en interieur filter van mijn E87 uit 2006 is erg makkelijk zelf te verwisselen echter zijn er op diverse site's diverse merken te krijgen (Bosch, Mann Filter, Knecht, Purflux, Mayle). De vraag is te raden en dat is welk merk gebruikt BMW eigenlijk zelf en hebben jullie ervaring met deze merken en adviezen welke zeker wel en welke mogelijk niet te kiezen.

Audibi
Neutraal
Posts: 11
Joined: 15 Feb 2015 21:05

Re: Merk lucht en interieur filter

Post by Audibi »

Nou nou, die luchtfilter is niet zo makkelijk te verwisselen, eerste keer dat ik dat deed koste 't me ongeveer een dagje (kwam ook omdat ik lerenderwijs dat deet ;) )..
Welke BMW zelf gebruikt weet ik niet, maar weet wel dat de Mann Filter een goede optie is (qua prijs/kwaliteit). Die andere merken kunnen duurder zijn, maar dat is zeker geen garantie dat ze beter zijn.

pegro
1e Versnelling
Posts: 72
Joined: 01 Apr 2011 11:50
Type Auto: e36

Re: Merk lucht en interieur filter

Post by pegro »

een beschrijving met plaatjes :-)
zou dat kunnen?
(over hoe je die filters....., een "how to" :geek:
Post Reply

Return to “1 Series”