BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Verlichting in radio

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Dannie
Neutraal
Posts: 24
Joined: 05 Dec 2012 16:24

Verlichting in radio

Post by Dannie »

Hoi,

Ik heb een een vraag over de " verlichting" in het display van de radio (aanduiding van bijv radio 538). Als ik in de ochtend de auto start dan zijn alle teksten goed te lezen. Naarmate het warmer word / radio langer aan heb vervagen de teksten en zijn ze nagenoeg niet meer te lezen. Is dit een probleem dat jullie herkennen en zo ja wat is er aan te doen? Het moet wel met temperatuur te maken hebben en echt defect is het niet anders zou het in de ochtend ook niet functioneren.

Alvast bedankt

Audibi
Neutraal
Posts: 11
Joined: 15 Feb 2015 21:05

Re: Verlichting in radio

Post by Audibi »

heb hetzelfde probleem, het heeft bij mij ook te maken met de temperatuur. De verlichting van je gehele instrumentenpaneel incl. radio kan je instellen (zie je eigen autoboekje, bij mij staat ie op blz. 66) mocht je dat willen.

Groet

dantec
Neutraal
Posts: 5
Joined: 01 Sep 2015 18:03
Type Auto: E87 118D M47

Re: Verlichting in radio

Post by dantec »

Bekend probleem. Volgens mij is de enige oplossing het schermpje (LCD) van je radio vervangen. Of een andere radio regelen. Ik heb een business liggen zonder het probleem en een professional die na 2 minuten vaag wordt (en rare tekens gaat geven).
Post Reply

Return to “1 Series”