BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Storing Boordcomputer BMW 116 uit 2005

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
marcob
Neutraal
Posts: 1
Joined: 02 Jun 2015 22:35
Type Auto: BMW 1-serie 2005 116

Storing Boordcomputer BMW 116 uit 2005

Post by marcob »

Beste BMW-kenners,

Ik heb een serieus probleem met mijn boordcomputer / navigatie.
Te pas en te onpas start hij niet meer op en daardoor heb ik geen toegang meer tot radio / navigatie etc.
Hij blijft hangen op het opstartscherm. Diverse trucs al geprobeerd (reset met de 3 knoppen van de radio), taal op engels etc. maar hij blijft uitvallen. Na enkele dagen schiet hij dan ineens weer aan en popt de muziek weer aan.
Zou het aan de software liggen, de hardware of misschien iets in het elektrisch circuit.

Het is inmiddels al een ouder model, bij de lokale BMW garage kwam ik ook niet verder. Er zijn geen tweedehandse (BMW neemt ze in als een soort statiegeld om handel te voorkomen!?) en een nieuwe BC kost een flinke duit, dan kan ik hem helemaal wel af gaan schrijven naar 0.

Vandaar mijn oproep aan jullie: iemand ervaringen hiermee en/of tips om het toch werkend te krijgen tegen lage(re) kosten, of dat het in ieder geval mogelijk is muziek uit de BMW te toveren... :duh:

Alvast bedankt, groet Marco

Topic verplaatst naar juiste sub forum. mod speedy540
Post Reply

Return to “1 Series”