BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

PDC automatisch aanlaten gaan

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
stefk1
Neutraal
Posts: 1
Joined: 08 Mar 2020 10:48
Type Auto: 118iA M Sport High Executive

PDC automatisch aanlaten gaan

Post by stefk1 »

Hi allemaal,

Sinds vorige week zaterdag de trotse bezitter van een BMW 118iA M Sport High Executive uit July 2019.
De auto rijdt super, en het is precies, en meer dan ik verwachten.

Nu gaat het enige puntje wat ik heb over de PDC voor en achter, in mijn Volvo was ik gewend dat de sensors automatisch aangingen als er iets in de range kwam (zoals bij vooruit inparkeren), enkel is dit bij mijn BMW niet en moet ik op de PDC knop drukken om het op mijn scherm te krijgen. Is dit een instelling?

Daarnaast valt mij op dat de PDC pas geluid begint te maken als er iets in het oranje / bijna rood zit, er klinkt niets in groen / geel. Ook hiervoor ben ik lang aan het zoeken geweest in het menu, en denk ik dat ik dit over het hoofd heb gezien..

Mijn vader heeft een 330D gehad tot begin dit jaar, en op deze auto waren beide functies wel (automatisch aanspringen / geluid vanaf groen).

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, alvast bedankt!
Fijne zondag.
Post Reply

Return to “1 Series”