BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

voorstoel vervangen

Forum voor alle E30 series van 1983 tot 1991.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Charles
Neutraal
Posts: 8
Joined: 30 Mar 2013 17:32
Type Auto: 316 E30 - 1985
Location: Goes

voorstoel vervangen

Post by Charles »

Hallo,
Ik ben op zoek naar een bestuurder voorstoel van een 316 E30 uit 1985 type 1, vierdeurs. De leuning is dus niet inklapbaar. Het is een gestreepte beige achtige bekleding, code: 0147. Deze code is eventueel op te vragen bij BMW, als je tenminste het goede kenteken doorgeeft. Ik weet niet of ze er achter kunnen komen als er een kentekenwijziging is geweest of sprake van een import auto.

Het mag ook alleen de zitting zijn want de rugleuning is nog goed.
En goede zitting van een andere kleur kan ook, dan zet ik de bestaande zitting over.

Alvast bedankt voor de moeite.

Charles

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: voorstoel vervangen

Post by 325i »

misschien beter even een foto posten van wat je nodig hebt?.
En ik gok erop dat een compleet interieur vervangen makkelijker is.
Standaard interieurs waren na 5 jaar al gaar laat staan na 30jaar en links en rechts vind je nog wel een een redelijk sportinterieur maar losse voorstoelen die ook nog de juiste zijn wordt vaak erg lastig
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “1983 - 1991 (E30)”