BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ruitenwisser probleem

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
TuCje
Neutraal
Posts: 3
Joined: 27 Jan 2014 00:22
Type Auto: BMW E36 Sedan

Ruitenwisser probleem

Post by TuCje »

Een paar dagen geleden gingen mijn ruitenwissers raar doen. Ze deden het soms wel en soms niet. Als hij het niet deed, kwam er een raar geluid vanachter het handschoenenkastje.

Maar nu zaterdag wilde ik mijn auto starten, maar dat lukte niet. Als ik mijn sleutel omdraai komt dat piepende\zoemende geluid weer uit mijn handschoenenkastje, maar nu constant. Sleutel draait ook gewoon door, maar hij start niet.

Heb het handschoenenkastje opengehaald en het komt uit de Wis/Was module. Zodra ik die loshaal, gaat de motor zonder problemen aan en rijdt prima. Dus bij de sloop een andere gehaald, maar het geluid blijft. Nu kan het natuurlijk dat die ook stuk is, maar heeft iemand een idee of dit het is ? Heeft iemand in de buurt van schiedam / Rotterdam zo'n module liggen die ik even kan testen ?
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”