BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

97'' 318is Temperatuur probleem icm C.C Panel.

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
MickyIS
Neutraal
Posts: 2
Joined: 23 Feb 2015 22:07
Type Auto: Bmw E36 318is 1997

97'' 318is Temperatuur probleem icm C.C Panel.

Post by MickyIS »

Hoi heb sinds vorige week een temperatuur probleem met mijn 318is.

Viel me op dat ik tijdens stationair draaien opeens de temperatuur meter omhoog zag schieten.
Tijdens het rijden voldoende koeling waardoor die heel netjes teruggaat naar het midden.

De Climate paneel die vertoont ook kuren "kwaaltje uitvallen"
tijdens het rijden heb ik soms geen warme lucht terwijl het 28 graden aangegeven word.
vandaag rondje snelweg en ik had weer warme lucht terwijl het paneel uitstond.
Wat kunnen de oorzaken zijn van de temperatuur. ?

Quispie
Neutraal
Posts: 3
Joined: 01 Feb 2015 14:16
Type Auto: BMW E36 318is coupe '92
Age: 31

Re: 97'' 318is Temperatuur probleem icm C.C Panel.

Post by Quispie »

Hallo,

Ik weet niet of je het probleem onderhand opgelost heb, maar toen mijn auto zijn koelvloeistof verloor had hij ook geen warme lucht meer. Nu wil ik niet zeggen dat je koelvloeistof ontbreek, maar misschien moeite heeft om bij de verwarming te komen? Mijn IS heeft nadat ik deze goed heb schoongemaakt pas een nette druk op de slangen staan. Ik schrok van de hoeveelheid kalk wat ik tegenkwam.
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”