BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

problemen met de interieur verlichting en raam

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
ricksel96
Neutraal
Posts: 1
Joined: 10 Mar 2015 21:29
Type Auto: 323I coupe e36

problemen met de interieur verlichting en raam

Post by ricksel96 »

Een goeden dag . Ik ben rick en ik rijd in een 323i e36 coupe.
ik heb sinds van avond een probleem met mijn interieur verlichting en met mijn raam. Het probleem met de verlichtimg is dat: als de deur opent ze niet aan gaan maar wel als ik de sleutel uit het contact haal en ze doen het wel als ik ze zelf aan zet. Het probleem aan mijn raam is : deze hoort iets omlaag tegaan als ik de deur open en weer iets omhoog tegaan als ik de deur dicht doe maar dat doet die niet meer. Het gaat hier bij om de bestuurders kant. Is er iemand die het zelfde probleem heeft of heeft gehad ??

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: problemen met de interieur verlichting en raam

Post by Speedy540 »

Het probleem van de verlichting is bij beide deuren het zelfde?
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”