BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

stoelbekleding

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
zvvdewit
Neutraal
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2015 13:31
Type Auto: E36

stoelbekleding

Post by zvvdewit »

Goedendag,

Mijn bestuurdersstoel is in de zitting in het midden totaal versleten. Ook op 2 plekken op de rugleuning is het kapot.

Zijn er mensen die dit kunnen maken voor mij voor een normale prijs?

Ik heb gezocht naar een nieuwe stoel, maar blijkbaar zijn deze schaars voor een bmw e36 met stoelverwarming.

Dus probeer ik het hier maar eens, misschien kom ik hier wel de juiste mensen tegen die dit voor mij kunne repareren.

Mvg,

Anton

koffiezuiperke
Neutraal
Posts: 27
Joined: 15 Feb 2013 10:33
Type Auto: E36 316i coupé
Age: 60

Re: stoelbekleding

Post by koffiezuiperke »

:lol: Welkom in de club ! Ik heb hetzelfde probleem met mijn E36 316i Coupé van 1994. Ik vrees dat er niets anders opzit dan een volledig interieur te kopen op de sloop. Tenzij je natuurlijk rijk getrouwd bent ...

WillemV
1e Versnelling
Posts: 101
Joined: 19 Mar 2012 09:18
Type Auto: E36 316i touring "99
Location: Zaanstad

Re: stoelbekleding

Post by WillemV »

Ik heb enige jaren terug de voorstoelen van mij E21 opnieuw laten bekleden met dezelfde stof. Helaas is het bedrijf failliet. Maar bel eens rond bij bekleding bedrijven.

DannysedanE36
1e Versnelling
Posts: 187
Joined: 02 Jun 2013 23:32
Type Auto: E28 E34Touring, E36

Re: stoelbekleding

Post by DannysedanE36 »

Hallo Anton.
Het was wel voor een E30 stoel, maar daar waren complete stoelhoezen voor te krijgen(bij de dealer) en die waren precies in de kleur en pasvorm. Niet direct 'goedkoop', iets van €60 per deel. En voor het bevestigen is een speciale tang handig( je moet van die kromme ringetjes ermee dicht knijpen) Ik heb die zelf gemaakt door in een waterpomptang met een slijpschijf(dremel) sleufjes te frezen.
Succes. Groeten, Danny
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”