Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen want ben compleet nieuw hier ik heb een bmw 316i uit 94 executive compact met 238 dkm op de teller toen ik hem kocht ong 3 maanden geleden deed de temperatuur meter het niet van de week een nieuwe thermostaat besteld en deze er vanmorgen ingezet (compleet met thermostaathuis vervangen) maar nu doet de meter het dus gewoon weg nog niet en het blok is gloeind heet na 5 minuutjes draaien er zit voldoende koelvloeistof in en ook al paar keer ontlucht heb wat op internet zitten kijken maar word er niet wijzer van wie kan mij helpen??
Mvg
Mitchell
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Bmw 316i 1994 238dkm
Moderator: Moderator Team
Re: Bmw 316i 1994 238dkm
Wordt het blok gloeiendheet in de zin van als je het aanraakt of gaat de temperatuurmeter in het rood?
Re: Bmw 316i 1994 238dkm
Als ik Mvg20's verhaal goed lees, geeft hij zelf al aan dat de temperatuurmeter niet werkt, dus zal wel "handheet" zijn wat ie bedoelt.
Misschien ergens een kabelbreukje?
Misschien ergens een kabelbreukje?
Re: Bmw 316i 1994 238dkm
Ja hij word handheet en ben alle kabels na gegaan wat een hells karwei was nu vertelde me iemand vandaag dat het de temperatuur sensor kan zijn kan iemand dit bevestigen want die zit in het blok en niet op de radiateur zover ik kan zien??
Mvg
Mvg
Re: Bmw 316i 1994 238dkm
Voor zover ik weet, zit deze idd op het blok, onder de luchtinlaat.
Ik denk dat er twee sensoren zullen zitten, een blauwe en een zwarte.
Ik dacht dat de temperatuursensor de achterste was, dus dichtst tegen de transmissie zeg maar.
Misschien dat iemand dit even kan bevestigen?
Ik denk dat er twee sensoren zullen zitten, een blauwe en een zwarte.
Ik dacht dat de temperatuursensor de achterste was, dus dichtst tegen de transmissie zeg maar.
Misschien dat iemand dit even kan bevestigen?