BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Electrische ramen probleempje

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
wijthmenthom
Neutraal
Posts: 1
Joined: 07 Jul 2015 20:16
Type Auto: e36 coupe

Electrische ramen probleempje

Post by wijthmenthom »

hallo,
ik heb sinds kort een e36 325 coupe aut.
nu heb ik alleen een probleempje met beide ramen, als ik de deuren wil openen gaan ze niet een cm omlaag en als ik ze dicht gooi natuurlijk het zelfde, als ik in de auto zit en ik wil het raam naar beneden doen gaat dit maar in kleine stukjes ( hij krijgt een signaal en gaat een cm omlaag, vervolgens stopt hij) dit probleem zit zowel bij het linker als het rechter raam. iemand een idee waar dit aan kan liggen? :duh:

bmw325icabriovanos
Neutraal
Posts: 40
Joined: 27 Dec 2013 01:16
Type Auto: 325i cabrio
Age: 43
Contact:

Re: Electrische ramen probleempje

Post by bmw325icabriovanos »

Miss even opnieuw inleren? Zou het even googlen maar ik denk hetzelfde als de cabriokap opnieuw inleren.
ramen omlaag, 10 sec vasthouden, ramen omhoog 10 sec vasthouden.
Als ie daarna wel goed omhoog en omlaag beweegt en alsnog niet automatisch zakt bij het openen van de deur dan moet je even dat slot van die deur eruit halen en even die microswitch indrukken. Als ie het dan wel doet dan kan je dat slot vervangen of die microswitch onder uitvullen.
[ external image ]
If you ain't boosting shit, you can't even roll with us.
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”