BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Universele centrale vergrendeling

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bmwWeske
Neutraal
Posts: 2
Joined: 19 Sep 2015 10:55
Type Auto: 316i Coupe

Universele centrale vergrendeling

Post by bmwWeske »

wie kan mij even helpen, mijn bmw e36 compact van 94 heeft een centrale deurvergrendeling die enkel op sleutel werkt niet op afstand.
nu heb ik een universele cv module met 1 kastje gekocht deze wil ik over mijn originele module laten werken kan iemand zeggen waar de kabels ik nodig heb deur per deur en koffer bedankt

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: Universele centrale vergrendeling

Post by Speedy540 »

zoek even op ETM e36 dan vind je vast via google het hele schema van je e36 inclusief draad diktes kleuren e.d.

Als er al een cpv in zit zou ik even opzoek gaan naar de module. Mogelijk kun je dan met twee draden van je nieuwe kastje de boel bedienen op afstand.

Toevallig batterytje van sleutel leeg? miss even opnieuw inleren?
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”