BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Klappend geluid linksachter

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
vekku
Neutraal
Posts: 2
Joined: 29 Apr 2015 18:36
Type Auto: BMW 318i E36

Klappend geluid linksachter

Post by vekku »

Hi iedereen,

Sinds een maand of drie heb ik bij het gebruik van de schokbrekers, een vreemd maar relatief hard klapperend/trillend geluid links achter in mijn BMW E36. Aangezien ik een jaar geleden een afgebroken stabilisatorstang had, was ik bang dat dit nu aan de andere kant ging gebeuren, dus meteen naar een garage gebracht. De monteur kon helemaal niks vinden. Toch nog altijd verbaasd, maar goed, ik vond met name mijn veiligheid belangrijk.

Vorige week de auto naar de APK gebracht, ook daar aangegeven eens goed te kijken, maar niks te vinden. Meteen door de APK.
Het is alleen met korte schokken en "trilt" mee met de vibratie van de obstakels waar ik dan overheen ga. De monteur zei dat het ook gewoon een paneel in de deur o.i.d. kon zijn dat los zat. Heeft iemand hier een soortgelijke ervaring? Zou het een soort rubber ofzo kunnen zijn waar de monteur niet direct zicht op heeft? Rechtsachter heb ik het probleem niet.

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Klappend geluid linksachter

Post by 325i »

draagarm rubbers die in de as zitten gaan vaak kapot achter
zie je vaak niet van buitenas maar hoor je wel
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”