BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 330xi trilt/schokt bij acceleratie (koelfan)

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Brenda
Neutraal
Posts: 2
Joined: 10 Oct 2014 18:56
Type Auto: BMW 330xi

BMW 330xi trilt/schokt bij acceleratie (koelfan)

Post by Brenda »

Beste mensen,

Na maanden schudden, veel geld en een hoop frustraties, ging vorige week mijn auto in de noodloop.
Eenmaal uitgelezen bij de dealer, is er uitgekomen dat de koelfan niet naar behoren werkt. Ons werd vertelt dat hierdoor ook de auto kan gaan schudden bij acceleratie.

Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad zo is. Ik zie namelijk de logica er niet zo van in... :D

Gr

Bart 330xi
Neutraal
Posts: 1
Joined: 15 Dec 2018 19:44
Type Auto: 330xi

Re: BMW 330xi trilt/schokt bij acceleratie (koelfan)

Post by Bart 330xi »

Heb volgens mij het zelfde met mijn 330xi uit 2004. Hoor ook een gierend geluid als ik bij kou mijn fan binnen aanzet. Als ik hem een keer flink intrap gaat deze daarna schokken en krijg ik veel trilling op mijn pedaal. Lijk ook een stuk vermogen te verliezen. Klinkt dit herkenbaar? Wat waren de kosten qua reparatie? Alvast dank! Bart
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”