BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

radio 3 serie

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
lood
Neutraal
Posts: 12
Joined: 16 Jul 2013 10:07
Type Auto: 316i

radio 3 serie

Post by lood »

Hoi, een vraagje, in mijn 316 zit de orginele radio met cassete (yeah) maar wel met stuurbesturing, daar ik nergens iets vind van cd of mp3 ga ik ervan uit dat dat er niet in zit.
is er iets te verkrijgen met cd of mp3 wat ook werkt met stuurbediening
groeten lodie

Rik325E46
Neutraal
Posts: 6
Joined: 10 Aug 2013 16:31
Type Auto: 325 e46 coupe

Re: radio 3 serie

Post by Rik325E46 »

De originele radio met cassette vervangen voor een originele met Cd speler is een optie.

mxdave188
Neutraal
Posts: 4
Joined: 10 Aug 2013 15:10
Type Auto: Bmw 320I Station

Re: radio 3 serie

Post by mxdave188 »

Hallo,

ik heb het zelfde probleem .

ik zit aleen dan wel met de Cd speler .

ik ben opzoek naar een goedkope oplossing om tog een Usb stick aan te kunnen sluiten zonder daar te moeilijke bedrading voor de moeten aanbrengen.

Hoor graag van jullie

Rik325E46
Neutraal
Posts: 6
Joined: 10 Aug 2013 16:31
Type Auto: 325 e46 coupe

Re: radio 3 serie

Post by Rik325E46 »

Als je een cd wisselaar hebt, kan je bv een Grom(of van een ander merk) kopen en die kan je dan op de cd wisselaar kabel aansluiten.

Er zijn ook Fm modulators waar een usb stick in kan voor in de sigaretten aansteker(nooit geprobeerd, dus kan niks zeggen over de kwaliteit)

Xavier
Neutraal
Posts: 3
Joined: 09 Jan 2014 11:43

Re: radio 3 serie

Post by Xavier »

mxdave188 wrote:Hallo,

ik heb het zelfde probleem .

ik zit aleen dan wel met de Cd speler .

ik ben opzoek naar een goedkope oplossing om tog een Usb stick aan te kunnen sluiten zonder daar te moeilijke bedrading voor de moeten aanbrengen.

Hoor graag van jullie
Afhankelijk van welk type radio je hebt zijn er verschillende interfaces die je kunt aansluiten om usb mee af te spelen.
Grom werd net al genoemd, ik heb er zelf 1 van Yatour en die werkt prima.

Hier kun je een kijkje nemen: http://www.carinterface.nl/bmw

Ze kunnen het ook voor je inbouwen als je het niet zelf wil/kan:
http://www.carinterface.nl/inbouwstatio ... ouwservice

Ferry043
Neutraal
Posts: 12
Joined: 05 Sep 2013 08:30
Type Auto: BMW 316 E46
Location: Eijsden
Age: 31

Re: radio 3 serie

Post by Ferry043 »

Rik325E46 wrote:Als je een cd wisselaar hebt, kan je bv een Grom(of van een ander merk) kopen en die kan je dan op de cd wisselaar kabel aansluiten.

Er zijn ook Fm modulators waar een usb stick in kan voor in de sigaretten aansteker(nooit geprobeerd, dus kan niks zeggen over de kwaliteit)
Zo'n FM transmitter met usb/sd heb ik uit china besteld voor 10,- en werkte perfect in mijn golf. Was toen nog aan het sparen voor mijn mooie kenwood radio. Voordeel was wel dat ik elektronische antenne aan de binnenzijde van mijn raam had hangen.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”