BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

bmw 320 coupe van 2004

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
portofspain
Neutraal
Posts: 6
Joined: 22 Jun 2013 16:38
Type Auto: opel astra gtc

bmw 320 coupe van 2004

Post by portofspain »

Hallo Forumleden,

Ik heb op 23 oktober een Bmw gekocht van 2004 met een ton op de teller, deze 6 cilinder loopt erg mooi.
Soms als ik 's morgens de auto start, dan hoor je even een schurend geluid, wat zou dit kunnen zijn?
De Bmw heeft alle onderhoudsboekjes erbij en de auto ziet er nog uit als nieuw.
En is het waar dat je bij deze ketting aangedreven Bmw na 180,000 km de ketting moet vervangen?
Ik had een Opel Astra gtc uit 2006, maar ik heb zeer bewust gekozen voor een 320 coupe 6 in lijn.
Wat mijn bedoeling is, is om deze Bmw te prepareren voor heel, heel veel jaren,volgend jaar begin ik
met alle filters eruit en te vernieuwen. Alle vloeistoffen eruit, inwendige schoonmaakbeurt om het kloppend hart zo gezond
mogelijk te maken en te houden. Zijn er ook nog tips !!! Draagarmen, rubbers, ophanging,ziet er nog erg goed uit.
Mijn vaste garage J.Welles waar ik al jaren kom, gaat mij helpen met een stappen plan.

vrg,

portofspain
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”