BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Yatour cd wisselaar vervanger

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
denniswpels
1e Versnelling
Posts: 86
Joined: 01 Jan 2008 11:08

Yatour cd wisselaar vervanger

Post by denniswpels »

Ik heb sinds kort een E46 318i Touring met een BMW Business CD BP9272 autoradio zonder CD-wisselaar.
Nu heb ik een Yatour YT-M06 gekocht en ik krijg deze maar niet aan de praat, wat ik ook probeer.

Ik heb de juiste bestandsnamen gebruikt op de USB, maar hij blijft in beeld "NO CD" weergeven.

Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of dat het misschien helemaal niet kan?

Mvg. Dennis
E46 318i Touring

lewis
Neutraal
Posts: 2
Joined: 01 Apr 2014 10:44

Re: Yatour cd wisselaar vervanger

Post by lewis »

Ik heb laatst ook een iphone bmw adapter gekocht. In het begin had ik ook wat problemen ermee. Ik moest de minpol van de accuklem even losmaken, hierna werd de boordcomputer van mijn auto herstart. Daarna werkte alles gewoon zoals het hoort.

Volgens mij is car interface de officiële yatour dealer in nederland dus je zou contact met ze op kunnen nemen als je er niet uit komt:
http://www.carinterface.nl/contact

raimond74
Neutraal
Posts: 13
Joined: 04 Jun 2014 20:07
Type Auto: e46 318i

Re: Yatour cd wisselaar vervanger

Post by raimond74 »

Ik heb eveneens de YT-M06 gekocht en kreeg hem ook niet aan de praat. Uiteindelijk de gele en de rode draad met elkaar verbonden en voilà. Speelt als een tierelier.

Fransvdm
Neutraal
Posts: 1
Joined: 05 Jun 2015 16:53
Type Auto: BMW X5

Re: Yatour cd wisselaar vervanger

Post by Fransvdm »

Op een idee gebracht door deze berichten heb ik met alle hulp op afstand door genoemd bedrijf Carinterface tot volle tevredenheid mijn Yatour aan het werk gekregen. Prima service.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”