BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hulp/Aankoopadvies/Ervaring 320d

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BMWeeterWeinigVan
Neutraal
Posts: 1
Joined: 07 Apr 2014 19:34

Hulp/Aankoopadvies/Ervaring 320d

Post by BMWeeterWeinigVan »

Hallo,
Ik heb na een aantal Audi's en Volkswagens te hebben versleten mijn pijlen op BMW gericht.
Om fiscale redenen wil ik een 15 jaar oude auto gaan rijden en dan is eigenlijk een 3 serie (e46) wel een aantrekkelijke auto. Maar ik ben op BMW gebied een échte nono. Google leert mij dat de 320d bj 98/99 nog geen cr motor is, die komt pas in de faceliftmodellen, correct? Het gaat mij dus om de E46 320d pre fl. Middels de zoekfunctie kom ik niet veel verder dan wat defecte LM. enz. Hoe goed en betrouwbaar is deze diesel als kilometervreter? Heeft deze een distributieriem of ketting? Typische redenen om zo'n auto niet te kopen?

DannysedanE36
1e Versnelling
Posts: 187
Joined: 02 Jun 2013 23:32
Type Auto: E28 E34Touring, E36

Re: Hulp/Aankoopadvies/Ervaring 320d

Post by DannysedanE36 »

Hallo. Als je de technische kant van de auto wilt leren kennen, kun je 'ETK BMW' googlen, vul je de gegevens van het gewenste type in en je hebt je info. Wat de ervaringen betreft, hoop ik voor je dat huidige rijders op je post reageren, ik rijd benzine/gas versies. Succes, Danny
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”