BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E46 luchtgeleiders

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
dhoeksema
Neutraal
Posts: 1
Joined: 26 Apr 2014 12:21
Type Auto: E46 330d M

E46 luchtgeleiders

Post by dhoeksema »

Beste forumleden,

Ik heb me nog niet voorgesteld, maar zal dat z.s.m. doen! Om kort te gaan, ik ben sinds 2011 in het bezit van een zwarte 330d Touring M-Technik II, echt een schitterende auto (vind ik).
Helaas heb ik hier vorig jaar een ongeval mee gehad (WA verzekerd) en, in mijn ogen door een ondeugdelijke onderdelenleverancier en anderzijds naiviteit / onervarenheid van mijn kant, ben ik nu bijna een jaar (!!) onderweg met schadeherstel. (Waarvan de eerste 4 maanden 'gepland' waren, auto was geschorst en geen tijd / noodzaak om er iets mee te gaan doen)

Welnu.. de auto is klaar, op de volgende onderdelen na:
- Luchtgeleiders l+r naast de mistlampen richting remmen voor Aerodynamica pakket.
- Luchtgeleider motor (bovenop), het harmonica stuk is nog wel heel.

Via de dealer kan ik dit gewoon bestellen, echter: donderdag pas binnen en vrijdag staat een trip richting Denemarken gepland.

Iemand een tip waar ik dit, op korte termijn, kan aanschaffen?

Bij voorbaat heel erg bedankt!
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”