BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Verlichtingsprobleem E46 320D Touring

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Alexbrz
Neutraal
Posts: 1
Joined: 28 Aug 2014 09:50
Type Auto: BMW 320D Touring

Verlichtingsprobleem E46 320D Touring

Post by Alexbrz »

Goedemorgen heren (dames?)

Ik heb een vreemd probleem met mijn 320D Touring.

De verlichting voor werkte niet meer - alleen links maar niet zo fel als normaal. Soms brande ipv de normale verlichting het knipperlicht.

Alle zekeringen nagekeken, niets kapot. Maar hierna is het wel erger geworden - de achterverlichting is nu altijd aan op standje remlicht, dus ook het 3e remlicht!

Ik vermoed iets van een defecte computer o.i.d., maar geen idee waar ik moet zoeken. Op het dashboard geeft de auto het rode lampje op alle 4 de lichten aan.

Tevens werkt mijn CV niet meer, en gaat de kofferbak niet meer open, maar ik weet niet of dit erbij hoor of een losstaand probleem is.

Wie weet waar ik moet beginnen met zoeken?

linfiel
1e Versnelling
Posts: 75
Joined: 13 Dec 2013 14:20
Type Auto: E46

Re: Verlichtingsprobleem E46 320D Touring

Post by linfiel »

Hoi Alex,
Begin eerst even te kijken naar de aarding van de draden, of er geen oxidatie op zit en kijk ook even de pinnetjes na die in de stekker van de achterlicht unit zit, daar kan er zo een van gesmolten zijn.
Groet. linfiel.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”