BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

motor probleem BWM

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
jorver
Neutraal
Posts: 1
Joined: 09 Sep 2014 18:48

motor probleem BWM

Post by jorver »

Ik heb interesse in een BMW 318 d aan te kopen hij is van het jaar 2002 heeft 182.000 km.
Een kennis zij dat er zich veel problemen voor doen met de motor van deze wagens die tussen 2002 en 2004 gemaakt zijn. Dit zou geen goede koop zijn... Zijn er hier mensen die er meer over weten, ik zelf weet er heel weinig over.

Alvast Bedankt.

Raymond64
1e Versnelling
Posts: 121
Joined: 06 Sep 2014 09:23
Type Auto: 525 Touring E39
Location: Zandvoort en Borculo
Age: 59

Re: motor probleem BWM

Post by Raymond64 »

Uit ervaring weet ik dat het een heel sterke motor is echter onderhoud is een belangrijke in deze!
Wat ook raadzaam is, is meteen het Asje van de smoorklep vervangen deze willen nog wel eens losschieten en in de motor verdwijnen met als gevolg een gat in een zuiger en ja, dan ben je veel geld kwijt!

snellehenkie
1e Versnelling
Posts: 63
Joined: 10 Nov 2010 20:01
Type Auto: 323Ci Cabrio
Location: Noordholland

Re: motor probleem BWM

Post by snellehenkie »

:mrgreen: BWM.....wees maar blij dat je geen Farreri of Lombarghini hebt...ik zou de titel even aanpassen...
Elke diesel moet minimaal probleemloos 4 ton kunnen draaien, mits normaal bereden én onderhouden!
kanienogharder?
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”