BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

[E46] Koplampen werken niet helemaal goed na inbouwen nieuwe koplampen.

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
RobbyBTS
Neutraal
Posts: 48
Joined: 10 Feb 2015 13:06
Type Auto: BMW 120i Automaat, bouwjaar 2004

[E46] Koplampen werken niet helemaal goed na inbouwen nieuwe koplampen.

Post by RobbyBTS »

Ik heb vandaag mijn nieuwe koplampen ingebouwd. Zie ook http://www.bmwforum.nl/viewtopic.php?f= ... 460#p56460

Nu heb ik het volgende probleem; Bij de vorige (oude) koplampen branden de Angel eyes als ik de lichtschakelaar in stand 1 zette, in stand 2 de normale verlichting.

Nu branden de Angels eyes niet in stand 1 maar gaan en blijven blijven de knipperlichten branden (niet knipperend maar continue). Als ik de schakelaar in stand 2 zet gaan de knipperlichten uit en de normale verlichting aan. De Angel eyes branden helemaal niet. De rest werkt goed zoals groot licht.

In stand 1 als de knipperlichten continue branden gaan ze normaal knipperen als ik de knipperlichten aanzet met de bediening handel.

Tevens heb ik nu een foutmelding op mijn dashboard:

[ external image ]

Weet er iemand een oplossing? Kan ik dit verhelpen met de BMW Scanner Car Diagnostic Tool (Version 1.4.0)
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE

Topic Author
RobbyBTS
Neutraal
Posts: 48
Joined: 10 Feb 2015 13:06
Type Auto: BMW 120i Automaat, bouwjaar 2004

Re: [E46] Koplampen werken niet helemaal goed na inbouwen nieuwe koplampen.

Post by RobbyBTS »

Nadat ik alles nog weer heb nagekeken bleek dat van de 2 dezelfde stekkertjes (1 links en 1 rechts) het 'mannetje' niet in het 'vrouwtje' was gegaan. Op 1 of andere manier was in beide stekkertjes het 'mannetje' naar achteren gedrukt door mijzelf waardoor er dus geen contact gemaakt werd. Toe ik dat had gefixt werkte het prima.

[ external image ]
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”