BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Trekhaakverlichting e46 aansluiten

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
raimond74
Neutraal
Posts: 13
Joined: 04 Jun 2014 20:07
Type Auto: e46 318i

Trekhaakverlichting e46 aansluiten

Post by raimond74 »

Hallo,

Ik heb afgelopen week een trekhaak gemonteerd onder mijn pre facelift 318i uit 2002 maar nu moet ik de verlichting nog aansluiten.
Nu lees ik allerlei verhalen oven een module die er tussen moet omdat het anders niet zou werken terwijl ik met een testlampje tot de conclusie kom dat de verlichting gewoon van de achterlichten kan worden afgetakt.
Kan iemand mij vertellen wat de functie van die module is? Volgens mij ben ik die niet echt nodig.

Topic verplaatst naar juiste model stond op E36 staat nu in E46. mod speedy540

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: Trekhaakverlichting e46 aansluiten

Post by Speedy540 »

Dit kan je gewoon doen inderdaad.
De module die je er tussen kan plaatsen (origineel BMW trekhaak) heeft betrekking op uitschakelen van je pdc als je dat hebt. Deze module geeft bij check control ook door dat er een lampje op de aanhanger stuk is.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”