BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Brom toon uit subwoofer na sluiten kofferbak

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
328ci
Neutraal
Posts: 5
Joined: 07 Jan 2015 14:36
Type Auto: E46 328ci

Brom toon uit subwoofer na sluiten kofferbak

Post by 328ci »

Goedenavond,

Ik heb een probleem met het aansluiten van mijn versterker & subwoofer.

Alles werkt naar behoren tot ik mijn kofferbak dicht doe, er komt dan een luide brom (het lijkt erop dat er geen audio meer door heen komt) door me subwoofer welke geleidelijk steeds harder gaat. Zodra ik me kofferbak weer open doe speelt alles weer verder zonder problemen.

Er zit een high-low converter voor van ACV (hierop zit geen stroom aangesloten, heb voor de test voor de zekerheid hier de min en ground ook op de accu min pool gehad). Om er zeker van te zijn dat het geen massa probleem is heb ik de massa van de versterker rechtstreeks op de min pool van mijn accu aangesloten alleen dit heeft helaas niet geholpen.

Ik heb de remote aangesloten op de geschakelde 12 volt aansluiting van mijn kabelboom (paars/wit). Ik heb deze als test ook al rechtstreeks op de plus pool van me accu gehad, dit gaf ook geen verschil.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Gaat om een E46 328ci uit '99.

Alvast bedankt!
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”