BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Antenne versterker E46 Touring

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
denniswpels
1e Versnelling
Posts: 86
Joined: 01 Jan 2008 11:08

Antenne versterker E46 Touring

Post by denniswpels »

Beste Bimmers,

Ik heb al enige tijd slecht tot geen radio ontvangst in mijn E46 318i Touring uit mei 2000. Zelf al de auto uitgelezen met Reingold en die geeft aan dat de antenne versterker defect is. Ook geeft die aan dat die onder de dakspoiler zit...een rottige plek om bij te komen. Als ik bij mijn auto links in de kofferbak kijk achter dat klepje zie ik daar een zwarte vierkante module zitten wat ook een antenne versterker is. Nu ben ik dus een beetje in de war...zitten er nu 2 in mijn touring waarvan er dus 1 (die onder de dakspoiler) defect is?

Iemand dit al eens aan de hand gehad en hoe kom je in vredesnaam bij die versterker onder de dakspoiler?

Mvg. Dennis
E46 318i Touring

DannysedanE36
1e Versnelling
Posts: 187
Joined: 02 Jun 2013 23:32
Type Auto: E28 E34Touring, E36

Re: Antenne versterker E46 Touring

Post by DannysedanE36 »

Hi Dennis, een wat late reactie.
Ken het probleem van m'n E34 Touring, matige ontvangst(via de linker achterste ruit). Heb het omzeild door een versterkte ontvanger achter de voorruit te kopen. Weet de kosten niet meer. Een paar tientjes, denk ik. Werkt goed. Groeten, Danny
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”