BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

bmw 316i excutive ruitensproeier stuk

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
jeffreysp
Neutraal
Posts: 2
Joined: 05 Jan 2018 21:38
Type Auto: bmw 316i excutive

bmw 316i excutive ruitensproeier stuk

Post by jeffreysp »

hoi hoi

heb ff een vraagje, sinds kort is de ruitensproeier stuk van mijn bmw. als ik hem start en het hendeltje naar me toe trek dan gaat ie 1 x dubbel sproeien daarna doet ie het niet meer? ruitenwisser doen het wel gewoon. rare is ook dat het aan de voorkant uit me auto komt de ene x dat ie het doet dan:) waarschijnelijk zit ie verstopt bij me motorkap. kan het zo zijn dat ie het na die ene x niet meer doet omdat ie registreert dat ie verstopt zit ofzo?? hoop dat iemand een tip heeft of dit ook heeft gehad en mij enige uitleg kan geven.

Sytze83
Neutraal
Posts: 3
Joined: 28 Feb 2018 22:49
Type Auto: BMW f10
Location: Nederland
Age: 42

Re: bmw 316i excutive ruitensproeier stuk

Post by Sytze83 »

Zijkant van je reservoir zit een pompje misschien hier verstopping? Rubber lekt ook wel eens misschien is dat wat je voor uit de auto ziet komen.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”