BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw e46 320d gebrom

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Silverbullet
Neutraal
Posts: 1
Joined: 03 Jun 2018 08:31
Type Auto: Bmw e46 320d

Bmw e46 320d gebrom

Post by Silverbullet »

Hallo
Ik ben 48 jaar rij in een e46 320cd uit 2005 automaat
Ik heb het volgende probleem
Als ik vanaf 90 km gas loslaat begint er van achter kant een gebrom te voorschijn komen tot 60km
Dit is gebeurt nadat ik de subframe rubbers heb vervangen en ik heb 2 aandrijf assen nieuw nieuwe lagers en van de sloop een differential vervangen
Waarom ik dit heb gedaan eerst had ik gebrom bij 50 km met gas erop en ik had een geloei midden in de auto
Dus zodoende heb ik het zelf aangepakt dat probleem van 50 km gebrom is over maar nu anders om vanaf 90 km tot 60 km gebrom als ik de gas loslaat

Wat normaal gesproken je cardanas markeert met je diffretional maar nu ik de diffretional vervangen heb kan dat niet

Mvg silverbullet

CorneeKonings
Neutraal
Posts: 18
Joined: 29 May 2018 20:26
Type Auto: E90 320i

Re: Bmw e46 320d gebrom

Post by CorneeKonings »

Beste Silverbullet,

Dit had ik ook bij mijn eerste E30. Tussen bepaalde toerentallen (als ik het gas los liet) ging hij ook brommen. Bij mij kwam dit door de uitlaat.

-Cornee
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”