BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

HULP nodig tellerbK DOET HET NIET

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
wiresh7410
Neutraal
Posts: 1
Joined: 29 Oct 2018 17:15
Type Auto: bmw 320 e46

HULP nodig tellerbK DOET HET NIET

Post by wiresh7410 »

ik heb een e46 met een carkit daarin nu heb ik daar een scherm in gedaan maar die werkte dus niet. ff rond gekeken en het lag aan een zekering (5) die was verbrand ik heb daar een (10) in gezet op te kijken of hij het zou doen. de radio die werkt niet maar nu komt het andere probleem dus.

de tellerbak doet het niet geeft ook niet aan waneer die an staat (start wel) ,benzine meter gaat ook niet omhoog kortgezegd de hele tellerbak doet het niet zelf het menu schermpje waar de km-stand hort te staan. ik wil niet aan de zekeringen verder zitten vandaar mijn hulpvraag heeft iemand hier eerer mee te maken zou me echt helpen.

als de auto aan staat doen de lampen en alles het wel knipperlicht ook maar op de tellerbak zie ik niks alsof hij geen stroom krijgt hoe zou dit kunnen. of zou het miscien wel een zekering kunnen zijn.

mijn vraag is dringend want ik kan niet rijden nu zonder te zien hoeveel km ik ga en hoeveel tank ik heb .

voor vragen en info kunt u me bellen of appen op 0685815289

DannysedanE36
1e Versnelling
Posts: 187
Joined: 02 Jun 2013 23:32
Type Auto: E28 E34Touring, E36

Re: HULP nodig tellerbK DOET HET NIET

Post by DannysedanE36 »

Hallo. Een beetje late reactie, sorry.
Heb je ooit de tellerbak eruit gehad? Bij mijn auto bleek de stekker niet goed geborgd te zijn bij het terugplaatsen en die trilde zodanig los dat die er scheef in de houder bleef hangen, een aantal contacten waren toen verbroken. Goed aangedrukt en die zekeringspal goed aangedrukt en alles wekte weer. Groeten, Danny
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”