BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Verwijderen hoofdsteun bij E46 Cabrio

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Sleuteltgraag
Neutraal
Posts: 2
Joined: 17 Nov 2018 21:56
Type Auto: 323 ci e46 + E90
Location: Vorchten
Age: 67

Verwijderen hoofdsteun bij E46 Cabrio

Post by Sleuteltgraag »

Hallo heb me zojuist voorgesteld en heb ook gelijk maar een hulpvraag.
De E46 Cabrio is voorzien van leren bekleding en om een onbegrijpelijke reden heeft de vorige en enige!!! eigenaar de buitenste randen van de stoelen bruin geverfd. Zal wel gedaan zijn omdat deze beschadigd waren en vies.
Maar ik wil ook deze auto, in concours staat terug brengen.
Dus iemand gevonden die de stoelen opnieuw wil bekleden met mooi nieuw beige leer in de juiste kleur.
Om het de man makkelijk te maken, maar ook om de kosten laag te houden heb ik afgesproken de zitting en rugleuning en de hoofdsteunen los aan te leveren.
Ondertussen de zitting en de rugleuning verwijderd maar kan de hoofdsteun er niet af krijgen.
De zwarte gordelgeleiding verwijderd en de 2 schroeven van de plastic afdekkap en de motoraandrijving los gehaald maar de steun wil er niet af.
Wie kan me een goede instructie geven hoe ik deze eraf krijg.
Al vast bedankt.
Gr. Ron
[ external image ]
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”