BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw e46 316 touring start niet meer

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Maartendehaan
Neutraal
Posts: 1
Joined: 11 Jan 2019 20:26
Type Auto: 316 touring e46

Bmw e46 316 touring start niet meer

Post by Maartendehaan »

Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb sinds eind december een 316i touring bj 2002 . Na ongeveer 200km rijden ging t lampje van de motor branden maar aan motor merkte ik geen verschil. De bmw uit laten lezen en resetten en daaruit kwam nokkenassensor uitlaatzijde. Sensor niet direct vervangen,lampje bleef vervolgens uit. Heb daarna nog een rit gehad van 200km zonder enig probleem (verbruik rond 1:15). De auto de volgende dag willen starten maar helaas. Pruttelde even en viel stil. Er zijn geen codes meer te vinden en heb inmiddels al beide nokkenassensoren vervangen. Ook de solenoids gereinigd maar nog steeds start ie niet. Uit de uitlaat ruik je een behoorlijke benzine lucht. Wat kan dit veroorzaken?
Hoor enge verhalen over de ketting. Maar toen de motor nog liep was ie keurig stil ook bij koude start.

Groeten maarten

mr.Chip
Neutraal
Posts: 3
Joined: 28 Jun 2019 19:45
Type Auto: bmw 320

Re: Bmw e46 316 touring start niet meer

Post by mr.Chip »

is het opgelost ??
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”