BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Dynamo verwijderen e46

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
suze
Neutraal
Posts: 1
Joined: 08 Mar 2019 17:33
Type Auto: bmw 3 1.8 2002 facelift

Dynamo verwijderen e46

Post by suze »

Ik heb een bmw 3 serie 1.8 van 2002 ( facelift)

Ik ben bezig om de dynamo te verwijderen om de spanningsregelaar te kunnen vervangen en kom tot dit punt, op de DIY filmpjes zitten de schroeven en de bout op een andere plek dan wat ik nu zie.

Wie wil even meekijken, en aangeven of ik goed bezig ben en het de juiste schroeven zijn. (alle begin is moeilijk)

https://unsee.cc/ce3a66bc/

Bij foto 1, heb ik 3 bouten aangewezen moet ik deze alle 3 losmaken/verwijderen gezien in alle diy filmpjes elke dynamo wordt gedemonteerd met 2 bouten.

Foto 2, Op diezelfde filmpjes zit bij elke dynamo aan de achterzijde een bout 17, maar die bout zie ik niet bij mijn dynamo zou het de bout van de foto kunnen zijn die ik aanwijs op foto 2 dit is ook een bout 17.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”